Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Ovoga puta kroz našu Vox populi anketu željeli smo saznati mišljenja ispitanika o korporativnom aktivizmu i njegovom utjecaju na imidž kompanija.
Posljednju Vox populi anketu proveli smo u ožujku 2021. i u njoj je sudjelovalo 86 ispitanika, od kojih polovica smatra da je korporativni aktivizam već sada postao obveza kompanija. Zanimljivo je da visokih 73% ispitanika percipira angažiranost kompanija kao dobar marketing, ali većina njih (84%) istovremeno smatra da takav angažman doprinosi pozitivnim promjenama u društvu.
Aktivizam je zadovoljstvo
Nešto manje od polovice ispitanika (47%) izjasnilo se da je kompanija u kojoj su zaposleni u posljednjih godinu dana podržala neku od globalnih ili lokalnih društveno odgovornih akcija. Na pitanje zašto na takav način njihova kompanija nije bila angažirana, ispitanici su kao glavne razloge naveli nerazvijenost domaćeg tržišta, nedostatak vizije i empatije, te nedovoljno financijskih resursa.
Većina ispitanika (88%) smatra kako angažman domaćih kompanija na ovom području nije zadovoljavajući, pa ne iznenađuje činjenica da su neki zaposlenici samostalno odlučili postati pokretačima promjena. Tako je njih 53% kompaniji u kojoj su zaposleni dalo prijedlog angažmana oko nekog društveno korisnog pitanja, a kod 56% ispitanika djelatnici njihove kompanije samoinicijativno su se okupili kako bi podržali neku od društveno korisnih akcija.
Dvije trećine ispitanika smatra da korporativni aktivizam uvelike utječe na stavove i angažman zaposlenika, te za većinu njih (77%) to predstavlja zadovoljstvo više nego obavezu.
Konkurentnost društveno angažiranih kompanija
Iz odgovora ispitanika moglo se vidjeti i da bi 61% njih podržalo korporativni angažman kompanija tako što bi radije kupili njihove proizvode ili usluge, no isti broj ne smatra da bi društvena angažiranost trebala biti opravdanje za višu cijenu proizvoda ili usluga.
Apsolutno svi ispitanici slažu se da aktivizam pozitivno utječe na imidž kompanija i to ne samo među potrošačima, već i među potencijalnim zaposlenicima.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?