Kratki vodič kroz brendirani sadržaj na Instagramu

Koja je razlika između plaćenog partnerstva, partnerskih oglasa i suradnje?

2 min za čitanje
Piše: Štefica Škarika

Instagram je od društvene mreže evoluirao u dinamičnu platformu na kojoj se brojni brendovi bore za pozornost potencijalnih kupaca. Područje u kojem se isprepliću kreativnost i prodaja regulirano je smjernicama Instagramove politike brendiranog sadržaja. Donosimo nekoliko ključnih odrednica koje bi svi trebali znati.

 

Što je brendirani sadržaj?

Svaki sadržaj za koji je kreator dobio neku vrstu naknade, uključujući i slučajeve u kojima su proizvodi i usluge dobiveni besplatno, smatra se brendiranim. Primjerice, kreator je od brenda dobio proizvode i objavio njihovu fotografiju – radi se o brendiranom sadržaju. Bez obzira na to je li brendirani sadržaj objavljen s kreatorskog, osobnog ili poslovnog računa, mora biti označen kao takav. Za objavljivanje brendiranog sadržaja kreatori moraju koristiti alat za brendirani sadržaj, kako bi mogli označiti proizvod, robnu marku ili poslovnog partnera.

Određeni proizvodi ili usluge, prema odredbama Instagrama, ne smiju se promovirati kroz brendirani sadržaj, dok se neki osjetljivi sadržaji mogu promovirati uz ograničenja. Više o tome možete pročitati u Centru za pomoć.

 

Brendirani sadržaj vs. oglasi

Brendirani se sadržaj u komunikaciji često izmjenjuje s oglasima koji se prikazuju na Instagramu. Vrstu sadržaja možete razlikovati po tome što kod brendiranog sadržaja iznad objave piše “Plaćeno partnerstvo s …”, dok su kod partnerskih oglasa računi oglašivača i partnera prikazani u zaglavlju oglasa uz oznaku “Sponsored”. Partnerski oglasi oglašivačima omogućuju prikazivanje sadržaja s kreatorima, robnim markama i drugim tvrtkama. Pomoću partnerskih oglasa kreatori mogu povećati doseg sadržaja, a oglašivači kreirati autentičniji i zanimljiviji sadržaj koji u konačnici rezultira učinkovitijim oglašavanjem.

 

Instagram Collaboration

Ova značajka omogućava da se ista objava pojavi na oba korisnička profila koji su zajednički kreirali sadržaj i prikazuje oba korisnička profila kao autore sadržaja. Oni također dijele i statistiku objave, uključujući komentare, “likeove” i broj dijeljenja. Ovaj tip suradnje može pridonijeti postizanju većeg dosega i angažmana, s obzirom na to da se objava prikazuje publici oba autora.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.