Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Društveni mediji postali su neizostavni dio PR strategija u komunikaciji s javnošću, medijima i donositeljima odluka.
Odnosi s javnošću zadnjih su se godina promijenili više nego u prethodnih sto. Velikim dijelom to možemo zahvaliti sve većem utjecaju društvenih mreža, koje osim intenzivne i izravne komunikacije s potrošačima i kreatorima javnog mijenja osiguravaju platformu za praćenje pulsa javnosti, učenje o preferencijama korisnika i prikupljanje podataka za oblikovanje budućih inicijativa i komunikacijskih kampanja.
Ne smijemo zaboraviti da se i novinari sve češće obraćaju javnosti putem društvenih mreža, a uz Facebook jedna od omiljenih im je i Twitter. Koristeći jasne i kratke tweetove do 280 znakova, svojim sadržajem ispitujuosjećaje publike i skeniraju javno mišljenje kako bi imali osjećaj za ‘klimu’ koja okružuje aktualne teme.
Tvrtke koje zauzimaju stav rastu brže
Neka od društveno aktualnih pitanja, poput zaštite okoliša ili prava LGBT zajednice, postala su važan dio konverzacija na društvenim mrežama, pa ih stručnjaci za odnose s javnošću uzimaju u obzirom prilikom kreiranja PR strategija u domeni korporativnih i brend komunikacija.
Istraživanje Accenture Strategy pokazalo je da čak 62% potrošača želi da se brendovi zalažu za društvene probleme. Trećina potrošača kupila bi proizvod od brenda koji je istupio u javnost sa svojim stavovima, čak i kada se radi o nepopularnom uvjerenju. S obzirom na to, ne čudi da tvrtke koje su jasno zauzele stav kroz cjelokupnu komunikacijsku strategiju u prosjeku rastu tri puta brže od svojih konkurenata.
Svjedoci smo vremena u kojem demokratizacija odnosa s javnošću nikad nije bila snažnija. Društvene mreže u tome su odigrale najvažniju ulogu, a njihovi utjecajni korisnici i kreatori sadržaja čine ključne predvodnika mišljenja i trendova. Kako bi u potpunosti iskoristili društvene medije kroz PR aktivnosti, bitno je osluškivati publiku, biti spreman na povratne informacije i zauzeti stavove prema važnim pitanjima. Ako istinski vjerujete u njih korist će biti višestruka.
Izvor: Falcon
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena