Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Sadržaj se često dijeli na svim društvenim mrežama u istoj formi, a što time dobivamo?
Piše: Viktorija Štukar
Stranice društvenih mreža velikih i malih brendova često izgledaju poprilično isto. Vijesti, informacije o novim proizvodima, kampanje, akcije – sve se to prečesto dijeli na različitim platformama u istoj formi, a ima čak i svoje ime: cross-posting.
Kratkoročno ovaj način komunikacije ima svojih prednosti: manje ulaganja u sadržaj, veća frekvencija objava, ušteda vremena. No, što se događa dugoročno?
Blogerica Michelle Cyca upozorava da ovakav pristup može naštetiti reputaciji brenda, loše utjecati na rezultate i na komunikaciju s pratiteljima.
Prije nego donesete odluku o vašoj content strategiji, predlažemo da razmislite o nekoliko faktora:
Šest savjeta za uspjeh
Nakon što ste iskreno odgovorili na ova pitanja i postavili sadržajnu strategiju, evo i par savjeta za kreiranje poruka koje rade:
1. Prilagodite sadržaj mreži
Pazite na tehničke detalje, kao što su formati fotografija i videa, koristite relevantne heštegove. Isti sadržaj može izgledati bitno različito na različitim društvenim mrežama. Kao i uvijek, dajte korisniku ono što on želi. Tako on dobiva ono što želi vidjeti, a vi niste morali stvarati dodatni sadržaj, samo ste ga rekli drugim riječima.
2. Potrudite se da imate wow naslov/tekst
Obratite pažnju na broj riječi, pazite na gramatiku i pravopis i ne bojte se eksperimentirati, zamijeniti neku ideju novom i prilagoditi je više puta. Temeljem pokušaja i pogrešaka se uči i tako postajete sve bolji.
3. Tempirajte objave u pravo vrijeme
Pratite kada najbolje prolaze objave na kojoj društvenoj mreži, jer razlike postoje!
4. Optimizirajte broj objava
Kontinuitet je važan, ali jednako bitno je i da ne “iskačete iz paštete”, odnosno da svojim pratiteljima ne dosadite. Osim ako ne govorimo o Twitteru 😉
5. Pazite na profil platforme
Lifestyle objave su super za Instagram, ali dobro razmislite prije nego ih objavite na LinkedInu.
6. Definirajte što od pratitelja želite
Poziv na akciju (CTA) je važan, ali može biti vrlo različit – nekad želite samo lajk, ponekad (ako ne može češće) i share, ali zašto ne biste publiku naveli i da kupe vaš proizvod, odnosno posjete vaš web shop ili pročitaju vaš blog post? Uz dobro planiranje sve je moguće.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena