Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!
Gotovo da ne postoji osoba iz poslovnog svijeta koja nije upoznata s LinkedInom, najvećom poslovnom društvenom mrežom koja trenutno broji preko 830 milijuna korisnika i više od 58 milijuna registriranih kompanija iz preko 200 zemalja diljem svijeta. Svake sekunde se ondje objavi oko 95 prijava za posao, dok se svake minute preko LinkedIna zaposli barem šest ljudi. Samo u Hrvatskoj je na ovoj platformi 733 tisuće korisnika, najviše u dobi između 25 i 35 godina (61,4%).
Za razliku od ostalih društvenih mreža, korisnici na LinkedInu “investiraju” vrijeme povezujući se s kolegama iz industrije, ljudima i kompanijama koji su im zanimljivi kako bi bili u toku s novostima, educirali se i eventualno naišli na prilike za nove suradnje, ali i promovirali svoje vrijednosti, znanja te poslove kojima se bave. Obzirom na visoku angažiranost korisnika, uz službene stranice kompanija, sve je više i primjera CEO-a i thought leadera koji se odlučuju aktivnije komunicirati na LinkedInu. Kako je to dobar pristup potvrđuje visokih 80% sudionika naše Vox Populi ankete koji smatraju kao CEO-i kompanija putem svojih LinkedIn profila mogu doprinijeti humanizaciji i imidžu svoje kompanije, ali i privući nove talente u organizaciju.
U nastavku stoga donosimo pet korisnih savjeta kako izgraditi uspješan i relevantan LinkedIn profil CEO-a:
1. Komuniciranje vrijednosti kompanije uz personalizirani pristup
Većina tema koje brendovi komuniciraju na LinkedIn-u, i ostalim društvenim mrežama, proizlaze iz brend strategije koja između ostalog podrazumijeva vizualni identitet i ključne poruke tvrtke i njenih proizvoda ili usluga. CEO je “produžena ruka” svake brend strategije te ono u što CEO vjeruje i komunicira s drugima mora rezonirati s vrijednostima kompanije i njenim ciljevima. Pritom, vrlo je važno da se ne radi o identičnom sadržaju, već da se jasno osjeti da iza određenih tema stoji stvarna osoba s vlastitim i osobnim pogledom na određene teme.
2. Definiranje ključnih tema i komunikacijskih teritorija
Ključne teme komunikacije ovisit će o poslovnom području na kojem CEO djeluje, njegovim interesima i osobnosti. Naglasak bi trebao biti na sadržaju koji je više koristan, zanimljiv i edukativan, a manje promotivne prirode. Potencijalno zanimljive teme koje se mogu komunicirati na LinkedIn profilu CEO-a obuhvaćaju: sadržaj povezan s industrijom u kojoj on djeluje, sadržaj koji komunicira internu kulturu poslovanja i odnose s kolegama te novosti iz kompanije kao što su nova partnerstva i sponzorstva, poslovna dostignuća i nagrade, novi proizvodi i usluge i sl.
3. Prezentiranje vlastitih kompetencija i postignuća
Svjesni smo koliko je prvi dojam važan pri svakom upoznavanju i upravo iz tog razloga je važno kakav dojam LinkedIn profila CEO-a ostavlja na korisnika koji se po prvi put nađe na njegovom profilu. Prilikom predstavljanja CEO-a važno je istaknuti što ga pokreće, koje su mu strasti i interesi te objasniti njegovu sadašnju ulogu i funkciju u okviru dosadašnjeg poslovnog iskustva. Opis bi trebao ocrtavati njegov karakter i prikazati njegove liderske sposobnosti. Preporučljivo je da profilna fotografija bude visoke kvalitete i jasno održava njegovu profesionalnost i pristupačnost.
4. Stvaranje zajednice kroz povezivanje s relevantnim profilima
LinkedIn kroz povezivanje s ostalim profilima može uvelike doprinijeti izgradnji reputacije CEO-a kao eksperta u branši u kojoj djeluje. Samim time, njegovo će mišljenje i djelovanje imati veći utjecaj na zajednicu koja ga prati i time ostvariti veću interakciju, odnosno poticati na dvosmjernu komunikaciju. Prilikom povezivanja s drugim korisnicima, ključno je identificirati one kojima će te iste teme biti zanimljive, relevantne i koji će se uključivati u raspravu i komentirati objavljivani sadržaj.
5. Praćenje rezultata i određivanje dinamike objavljivanja
Kao i na svakoj društvenoj mreži koja ima za cilj postići i održavati konzistentnu komunikaciju sa zajednicom, potrebno je da profil bude aktivan i aktualan. Kvaliteta iznad kvantitete je svakako put kojeg bi svaki CEO trebao izabrati, ali i istovremeno biti redovan u objavljivanju sadržaja. Činjenica je da algoritmi nagrađuju profile koji češće objavljuju sadržaj, stoga je preporučljivo krenuti s objavljivanjem barem 2-3 objave tjedno, pratiti rezultate, te ovisno o njima prilagođavati dinamiku objavljivanja.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena