Pismo isprike

Ispričavamo se svima koji su se na bilo koji način našom objavom osjetili pogođenima.

2 min za čitanje
Piše: Marina Fischer

Svima koji su pogođeni strašnim potresima koji su po drugi put ove godine zadesili Hrvatsku, našim suradnicima, partnerima i kolegama, jučer smo napravili ogromni komunikacijski propust i na našim društvenim mrežama objavili post kojeg su neki percipirali kao pokušaj vlastite promocije na leđima prirodne katastrofe koja nas je svih zadesila.

Osjećam potrebu osobno se ispričati svima koji su se tom objavom na bilo koji način osjetili pogođenima, a prije svega ljudima koji su zaista stradali u ovoj nezapamćenoj prirodnoj katastrofi.

Ispričavam se i našem dugogodišnjem klijentu Philipsu, koji nije odobrio objavu niti je imao ikakve veze s njom, kao i suradnicima u kampanji o kojoj je u objavi bilo riječi i koji su prikazani na pratećoj fotografiji objave.

Ispričavam se i struci, koja treba bolji, a ne lošiji imidž. Posebna isprika ide svim mojim kolegicama u Dialogu koje za ovaj propust ne snose odgovornost, a bile su i osobno prozivane u verbalnim napadima na agenciju. Ljudi koji rade kod nas su ambiciozni, predani, sposobni i vole svoje posao jednako kao i ja. Uz to su i brižni i suosjećajni, što su dokazali brojnim organiziranim i spontanim akcijama pomoći raznim udrugama, individualcima i organizacijama. To su mahom mladi ljudi pred kojima je svijetla budućnost.

Komunikacijski menadžment je prekrasan posao kada se radi pošteno i etično, što su načela koja smo zastupali u svih 20 godina našeg postojanja i koja ćemo zastupati i nadalje. Nikada nikome nismo namjerno učinili nikakvu štetu i zahvaljujemo se svim našim partnerima na dugogodišnjem povjerenju, a javnosti se još jednom ispričavamo na neprimjerenom postu.

 

S nadom u bolje sutra za sve nas,

 

Marina Čulić Fischer

Izvršna partnerica

Dialog komunikacije

Izdvojeno

Dialog postao “Zeleni ured”

Agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije, prva je domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

Kako zaraditi od YouTubea

Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.