Pismo isprike

Ispričavamo se svima koji su se na bilo koji način našom objavom osjetili pogođenima.

2 min za čitanje
Piše: Marina Fischer

Svima koji su pogođeni strašnim potresima koji su po drugi put ove godine zadesili Hrvatsku, našim suradnicima, partnerima i kolegama, jučer smo napravili ogromni komunikacijski propust i na našim društvenim mrežama objavili post kojeg su neki percipirali kao pokušaj vlastite promocije na leđima prirodne katastrofe koja nas je svih zadesila.

Osjećam potrebu osobno se ispričati svima koji su se tom objavom na bilo koji način osjetili pogođenima, a prije svega ljudima koji su zaista stradali u ovoj nezapamćenoj prirodnoj katastrofi.

Ispričavam se i našem dugogodišnjem klijentu Philipsu, koji nije odobrio objavu niti je imao ikakve veze s njom, kao i suradnicima u kampanji o kojoj je u objavi bilo riječi i koji su prikazani na pratećoj fotografiji objave.

Ispričavam se i struci, koja treba bolji, a ne lošiji imidž. Posebna isprika ide svim mojim kolegicama u Dialogu koje za ovaj propust ne snose odgovornost, a bile su i osobno prozivane u verbalnim napadima na agenciju. Ljudi koji rade kod nas su ambiciozni, predani, sposobni i vole svoje posao jednako kao i ja. Uz to su i brižni i suosjećajni, što su dokazali brojnim organiziranim i spontanim akcijama pomoći raznim udrugama, individualcima i organizacijama. To su mahom mladi ljudi pred kojima je svijetla budućnost.

Komunikacijski menadžment je prekrasan posao kada se radi pošteno i etično, što su načela koja smo zastupali u svih 20 godina našeg postojanja i koja ćemo zastupati i nadalje. Nikada nikome nismo namjerno učinili nikakvu štetu i zahvaljujemo se svim našim partnerima na dugogodišnjem povjerenju, a javnosti se još jednom ispričavamo na neprimjerenom postu.

 

S nadom u bolje sutra za sve nas,

 

Marina Čulić Fischer

Izvršna partnerica

Dialog komunikacije

Izdvojeno

Kružna ekonomija ključna je za razvoj održivog poslovanja

Najveći izazov sustav gospodarenja otpadom

Sedam savjeta za pripremu osnovnog PR alata

Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.

Kvalitetna korisnička podrška – hit ili mit?

Glas naroda je rekao svoje, hrvatske kompanije ne mogu se pohvaliti kvalitetnom korisničkom podrškom.