Pričajmo o peglanju

Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Philips je u lipnju 2020. pokrenuo kampanju za Perfect Steam parnu postaju. Kako je bila riječ o postojećem proizvodu unutar asortimana trebalo je osmisliti kampanju kojom ćemo ponovno podsjetiti medije, a time i javnost na Philipsove parne postaje. Kako bismo to ostvarili ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.

Glavni cilj postavljen pred agenciju bio je prikazati prednosti Perfect Care Elite serije parnih postaja u odnosu na konkurenciju. Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju potrošačima kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina bile su urbane žene 30-45 godina, dobrostojeće, čije obitelji imaju više od tri člana.

 

Tim volim vs tim ne volim peglati

Aktivnosti kampanje obuhvaćale su suradnju s medijima i influencerima. Ostvarene su suradnje s Nevenom Rendeli i Jelenom Veljačom, dvjema poznatim osobama koje odgovaraju našoj ciljnoj skupini te koje su na svojim kanalima poticale pratitelje na priču o peglanju. Nevena i Jelena podijelile su se u dva tima (TIM VOLIM vs NE VOLIM PEGLATI) te su zabavnim sadržajem komunicirale sa svojim pratiteljima i poticale ih da se i oni izjasne kojem timu pripadaju, a sve kako bi došli do iste poruke – neovisno voliš li ili ne voliš peglati, Philipsovu parnu postaju ćeš obožavati upravo zbog njezinih vrhunskih perfomansi.

Osim komunikacije na društvenim mrežama, suradnja je ostvarena i s emisijom Friday live koju vodi Nevena Rendeli, a koja se prikazuje na Miss7 FB kanalu. Tijekom 5 emisija Nevena je poticala goste te gledaoce da se izjasne kojem timu pripadaju, a dvije osobe iz tima VOLIM i NE VOLIM peglati su imale priliku i osvojiti parne postaje.

Ostvarili smo ukupno 10 PR članaka s potencijalnim dosegom od 3.996.048 ,  5 epizoda Friday live s Nevenom Rendeli pogledalo je 197.673 osoba, a totalni doseg bio je 941.290. Tri native članka objavljena na internetskim stranicama 24sata.hr i Miss7 pod nazivom “Kojem timu pripadate”, “Pričajmo o pegladnju” i “Mitovi o peglanju” ostvarili su ukupno 779.000 klikova na spomenute stranice. Objave Nevene Rendeli imale su prosječan doseg od  34.622 osobe te engagement od 15.148 dok su objave Jelene Veljače ostvarile prosječan doseg od 61.633 ljudi te engagement od čak 50.835.

 

Kada vidimo rezultate možemo zaključiti da hrvati baš vole – pričati o peglanju!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.