Pričajmo o peglanju

Ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Philips je u lipnju 2020. pokrenuo kampanju za Perfect Steam parnu postaju. Kako je bila riječ o postojećem proizvodu unutar asortimana trebalo je osmisliti kampanju kojom ćemo ponovno podsjetiti medije, a time i javnost na Philipsove parne postaje. Kako bismo to ostvarili ideja je bila potaknuti javnost da pričaju o najomraženijem kućanskom poslu – PEGLANJU.

Glavni cilj postavljen pred agenciju bio je prikazati prednosti Perfect Care Elite serije parnih postaja u odnosu na konkurenciju. Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju potrošačima kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina bile su urbane žene 30-45 godina, dobrostojeće, čije obitelji imaju više od tri člana.

 

Tim volim vs tim ne volim peglati

Aktivnosti kampanje obuhvaćale su suradnju s medijima i influencerima. Ostvarene su suradnje s Nevenom Rendeli i Jelenom Veljačom, dvjema poznatim osobama koje odgovaraju našoj ciljnoj skupini te koje su na svojim kanalima poticale pratitelje na priču o peglanju. Nevena i Jelena podijelile su se u dva tima (TIM VOLIM vs NE VOLIM PEGLATI) te su zabavnim sadržajem komunicirale sa svojim pratiteljima i poticale ih da se i oni izjasne kojem timu pripadaju, a sve kako bi došli do iste poruke – neovisno voliš li ili ne voliš peglati, Philipsovu parnu postaju ćeš obožavati upravo zbog njezinih vrhunskih perfomansi.

Osim komunikacije na društvenim mrežama, suradnja je ostvarena i s emisijom Friday live koju vodi Nevena Rendeli, a koja se prikazuje na Miss7 FB kanalu. Tijekom 5 emisija Nevena je poticala goste te gledaoce da se izjasne kojem timu pripadaju, a dvije osobe iz tima VOLIM i NE VOLIM peglati su imale priliku i osvojiti parne postaje.

Ostvarili smo ukupno 10 PR članaka s potencijalnim dosegom od 3.996.048 ,  5 epizoda Friday live s Nevenom Rendeli pogledalo je 197.673 osoba, a totalni doseg bio je 941.290. Tri native članka objavljena na internetskim stranicama 24sata.hr i Miss7 pod nazivom “Kojem timu pripadate”, “Pričajmo o pegladnju” i “Mitovi o peglanju” ostvarili su ukupno 779.000 klikova na spomenute stranice. Objave Nevene Rendeli imale su prosječan doseg od  34.622 osobe te engagement od 15.148 dok su objave Jelene Veljače ostvarile prosječan doseg od 61.633 ljudi te engagement od čak 50.835.

 

Kada vidimo rezultate možemo zaključiti da hrvati baš vole – pričati o peglanju!

Izdvojeno

Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti

“Hepatitis ne može čekati!”

Kako smo za Udrugu HUHIV realizirali još jednu edukativnu kampanju koja je naglasila potrebu za ubrzanjem napora za eliminaciju hepatitisa

Kako dobrom pričom stvoriti međunarodni hype

Angažman globalno poznate osobe nije bio jedini element uspjeha - jednako važna bila je i ekskluzivna ponuda dostupna samo tijekom 72 sata