
Četiri primjera koji će vam pomoći u izgradnji učinkovite ESG komunikacijske strategije
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
«Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet!
Philips je krajem travnja ove godine pokrenuo globalnu kampanju «Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet i u kojoj je pandemija korona virusa uzrokovala značajnu promjenu svakodnevice potrošača. Većina populacije bila je u karanteni, u kojoj su domovi postali uredi, dvorane za trening, vrtići i škole. Philips je htio pokazati kako uz pomoć njihove inovativne tehnologije svakodnevica može biti puno jednostavnija i ljepša.
Prilagodba globalne kampanje hrvatskom tržištu uključivala je proizvode iz kategorija kave, aparata za njegu odjeće, kućanskih aparata i uređaja za čišćenje podova.
Glavni ciljevi bili su integrirati sve kategorije u krovnu kampanju prilagođenu lokalnim potrošačima i kreirati komunikacijski koncept i plan s fokusom na glavne poruke kampanje. Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju potrošačima kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina bila je, obzirom na široki portfelj proizvoda, veoma široka i obuhvaćala je mlade i starije osobe, obitelji, ljubitelje kave i ljubitelje zdravog života.
13 influencera za 4 kategorije proizvoda
Aktivnosti kampanje obuhvaćale su suradnju s medijima i influencerima. Ostvarene su suradnje s mikro i makro influencerima koji su svojim pratiteljima trebali pokazati kako koriste Philips proizvode i koje benefite od toga imaju. Sukladno globalnoj komunikaciji kampanje «Stvorimo ljepši dom zajedno», influenceri su na svojim Instagram profilima u formi objava i storija dijelili svoj novi način života i svoju novu dnevnu rutinu.
Svaka kategorija imala je svoje predstavnike, pa su tako u kategoriji kave sudjelovali Ella Dvornik, Andrea Andrassy, Luka Bulić i Saša Lozar. Uz Ellu i Andreu, u kategoriji aparata za njegu odjeće sudjelovao je i Ivan Šarić. U kategoriji kućanskih aparata sudjelovali su Mateja Krvarić, Nastasja Chiara Petrić i Antea Piplica, a u kategoriji uređaja za čišćenje podova Indira Levak, Korana Gvozdić, Lea Biljman i Marko Medić.
Influenceri koji su angažirani za kategoriju kave sudjelovali su i u pokretanju prvog online Instagram kafića «Filip’s coffee shop», osmišljenog pod kreativnim vodstvom agencije Envy. Unutar promocije Filip’s coffee shopa održana su ukupno četiri live druženja s influencerima na kojima je bilo prisutno 9.978 pratitelja.
Ostvarene su i medijske suradnje s pet portala – story.hr, sensa.hr, index.hr, jutarnji.hr i journal.hr, na kojima je potencijalni doseg bio 6,889,505. Temeljem ukupno 33 PR objave potencijalno smo dosegnuli 6,648,539 osoba, a 77 objava influencera imalo je doseg veći od 1,800,000 unutar 4 tjedna trajanja kampanje.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.