Prva kampanja posebno kreirana za uvjete globalne pandemije
«Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet!
—
3 min za čitanje
Piše:
Andrea Filipović
Philips je krajem travnja ove godine pokrenuo globalnu kampanju «Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet i u kojoj je pandemija korona virusa uzrokovala značajnu promjenu svakodnevice potrošača. Većina populacije bila je u karanteni, u kojoj su domovi postali uredi, dvorane za trening, vrtići i škole. Philips je htio pokazati kako uz pomoć njihove inovativne tehnologije svakodnevica može biti puno jednostavnija i ljepša.
Prilagodba globalne kampanje hrvatskom tržištu uključivala je proizvode iz kategorija kave, aparata za njegu odjeće, kućanskih aparata i uređaja za čišćenje podova.
Glavni ciljevi bili su integrirati sve kategorije u krovnu kampanju prilagođenu lokalnim potrošačima i kreirati komunikacijski koncept i plan s fokusom na glavne poruke kampanje. Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju potrošačima kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina bila je, obzirom na široki portfelj proizvoda, veoma široka i obuhvaćala je mlade i starije osobe, obitelji, ljubitelje kave i ljubitelje zdravog života.
13 influencera za 4 kategorije proizvoda
Aktivnosti kampanje obuhvaćale su suradnju s medijima i influencerima. Ostvarene su suradnje s mikro i makro influencerima koji su svojim pratiteljima trebali pokazati kako koriste Philips proizvode i koje benefite od toga imaju. Sukladno globalnoj komunikaciji kampanje «Stvorimo ljepši dom zajedno», influenceri su na svojim Instagram profilima u formi objava i storija dijelili svoj novi način života i svoju novu dnevnu rutinu.
Svaka kategorija imala je svoje predstavnike, pa su tako u kategoriji kave sudjelovali Ella Dvornik, Andrea Andrassy, Luka Bulić i Saša Lozar. Uz Ellu i Andreu, u kategoriji aparata za njegu odjeće sudjelovao je i Ivan Šarić. U kategoriji kućanskih aparata sudjelovali su Mateja Krvarić, Nastasja Chiara Petrić i Antea Piplica, a u kategoriji uređaja za čišćenje podova Indira Levak, Korana Gvozdić, Lea Biljman i Marko Medić.
Influenceri koji su angažirani za kategoriju kave sudjelovali su i u pokretanju prvog online Instagram kafića «Filip’s coffee shop», osmišljenog pod kreativnim vodstvom agencije Envy. Unutar promocije Filip’s coffee shopa održana su ukupno četiri live druženja s influencerima na kojima je bilo prisutno 9.978 pratitelja.
Ostvarene su i medijske suradnje s pet portala – story.hr, sensa.hr, index.hr, jutarnji.hr i journal.hr, na kojima je potencijalni doseg bio 6,889,505. Temeljem ukupno 33 PR objave potencijalno smo dosegnuli 6,648,539 osoba, a 77 objava influencera imalo je doseg veći od 1,800,000 unutar 4 tjedna trajanja kampanje.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.