Prva kampanja posebno kreirana za uvjete globalne pandemije

«Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet!

3 min za čitanje
Piše: Andrea Filipović

Philips je krajem travnja ove godine pokrenuo globalnu kampanju «Stvorimo ljepši dom zajedno» kao odgovor na situaciju u kojoj se našao cijeli svijet i u kojoj je pandemija korona virusa uzrokovala značajnu promjenu svakodnevice potrošača. Većina populacije bila je u karanteni, u kojoj su domovi postali uredi, dvorane za trening, vrtići i škole. Philips je htio pokazati kako uz pomoć njihove inovativne tehnologije svakodnevica može biti puno jednostavnija i ljepša.

Prilagodba globalne kampanje hrvatskom tržištu uključivala je proizvode iz kategorija kave, aparata za njegu odjeće, kućanskih aparata i uređaja za čišćenje podova.

Glavni ciljevi bili su integrirati sve kategorije u krovnu kampanju prilagođenu lokalnim potrošačima i kreirati komunikacijski koncept i plan s fokusom na glavne poruke kampanje. Zadatak nam je bio osmisliti kojim komunikacijskim alatima ćemo se koristiti pri obraćanju potrošačima kako bi pridobili njihovu pažnju i potaknuli engagement. Ciljna skupina bila je, obzirom na široki portfelj proizvoda, veoma široka i obuhvaćala je mlade i starije osobe, obitelji, ljubitelje kave i ljubitelje zdravog života.

13 influencera za 4 kategorije proizvoda

Aktivnosti kampanje obuhvaćale su suradnju s medijima i influencerima. Ostvarene su suradnje s mikro i makro influencerima koji su svojim pratiteljima trebali pokazati kako koriste Philips proizvode i koje benefite od toga imaju. Sukladno globalnoj komunikaciji kampanje «Stvorimo ljepši dom zajedno», influenceri su na svojim Instagram profilima u formi objava i storija dijelili svoj novi način života i svoju novu dnevnu rutinu.

Svaka kategorija imala je svoje predstavnike, pa su tako u kategoriji kave sudjelovali Ella Dvornik, Andrea Andrassy, Luka Bulić i Saša Lozar. Uz Ellu i Andreu, u kategoriji aparata za njegu odjeće sudjelovao je i Ivan Šarić. U kategoriji kućanskih aparata sudjelovali su Mateja Krvarić, Nastasja Chiara Petrić i Antea Piplica, a u kategoriji uređaja za čišćenje podova Indira Levak, Korana Gvozdić, Lea Biljman i Marko Medić.

Influenceri koji su angažirani za kategoriju kave sudjelovali su i u pokretanju prvog online Instagram kafića «Filip’s coffee shop», osmišljenog pod kreativnim vodstvom agencije Envy. Unutar promocije Filip’s coffee shopa održana su ukupno četiri live druženja s influencerima na kojima je bilo prisutno 9.978 pratitelja.

Ostvarene su i medijske suradnje s pet portala – story.hr, sensa.hr, index.hr, jutarnji.hr i journal.hr, na kojima je potencijalni doseg bio 6,889,505. Temeljem ukupno 33 PR objave potencijalno smo dosegnuli 6,648,539 osoba, a 77 objava influencera imalo je doseg veći od 1,800,000 unutar 4 tjedna trajanja kampanje.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.