Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Naša najnovija #VoxPopuli anketa na temu izbora PR agencije pokazuje kako se potencijalni klijenti u velikoj mjeri oslanjaju na vlastite resurse, iako kao vrlo važnu prednost vanjskih suradnika vide sposobnost pogleda „izvana“.
Ostvarivanje suradnji s novim klijentima predstavlja pogonsko gorivo agencijskog rasta. Jedan od puteva za realizaciju novih ugovora sudjelovanje je na natječajima koje kolokvijalno zovemo i “pitchevi” ili “tenderi“. Osim potencijalnog rasta prihoda, natječaji agencijskim timovima pružaju priliku za nove izazove, profesionalni razvoj i jačanje reputacije. Kroz našu redovnu #VoxPopuli anketu stoga smo ovaj put pokušali doznati kako klijenti vide PR agencije i što im je važno prilikom odabira agencijskih partnera.
U anketi koju smo proveli na Instagramu, preko polovice sudionika ankete (60 %), odgovorilo je kako ne koristi usluge agencija za odnose s javnošću, a iznenađujućih 73 % ih ujedno i ne bi željelo surađivati s nekom agencijom. S druge strane, vrlo visokih 88 % osoba koje imaju iskustvo suradnje s agencijom ističe kako su ta iskustva bila pozitivna. Za 60 % ispitanika presudno je to što im agencija za odnose s javnošću može ponuditi „pogled izvana“, a preostalih 40 % kao najvažniju prednost ističe agencijske resurse.
Kada je riječ o izboru PR agencije za suradnju, odgovori su prilično ujednačeni. Skoro 90 % sudionika ankete najradije se oslanja na preporuku, a pri izboru im je važnija kvaliteta komunikacijskog rješenja nego financijska ponuda. Prilično bitan čimbenik pri izboru agencije su i reference u istoj industriji (89 % odgovora). Oko veličine tima koji agencija može osigurati mišljenja su podijeljena – 44 % ispitanika je istaknulo kako im je to važno, dok nešto veći dio, njih 56 %, smatra kako to nije presudno.
Osim na Instagramu, na temu suradnje s PR agencijom ispitali smo i stavove naših pratitelja na LinkedInu. Skoro svi (95 %) ispitanici agenciju za odnose s javnošću vide kao partnera i uključuju je u razvoj svojih komunikacijskih strategija.
Za ispitanike je vrlo važno i da agencija može pokriti više različitih područja komunikacije, što ide u prilog okrupnjavanju usluga i principu „one stop shop“. Posljednje pitanje u anketi, odabir između dva važna segmenta usluge i poslovanja agencije, konzistentnosti i inovativnosti, pokazalo je određene razlike u razmišljanjima ispitanika na Instagramu u odnosu na LinkedIn. Dok na Instagramu dvije trećine osoba prednost daje inovativnosti, korisnici LinkedIna su blagu prednost dali konzistentnoj usluzi (59 %).
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena