Rad od kuće djeluje pozitivno na većinu agencijskih ljudi

Točno polovica ispitanika izjasnila se da ne radi od kuće jednako učinkovito kao i kada su u agenciji, dok drugoj polovici to nije presudno.

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Tržište rada u 2020. stubokom se promijenilo, stoga smo u našoj posljednjoj Dialog Vox Populi anketi pitali kakve zaposlenike žele poslodavci i što od njih očekuju, što o tome misle zaposlenici i kako su se svi zajedno prilagodili novim uvjetima rada, koncentrirajući se pri tom na izuzetno dinamično agencijsko okruženje.

 

Radno iskustvo važnije je od obrazovanja

Prvo smo željeli doznati koliko je za agencije presudno akademsko obrazovanje i saznali da većina (51%) ispitanika smatra kako bi agencijski zaposlenik trebao imati završen fakultet. Zanimljivo je da čak 75% ispitanika misli da završeni fakultet ne mora odgovarati opisu radnog mjesta, dok završene stručne tečajeve, iako su veoma popularni, jednako vrijednima kao fakultetsko obrazovanje ne smatra 62% ispitanika. Istovremeno se pokazalo da je za veliku većinu (85%) ispitanika radno iskustvovažnije od obrazovanja.

 

Dobar zaposlenik reagira kada je potrebno  

Iako su agencijski djelatnici u većini (83%) svjesni da je klijentima iznimno važno da su im uvijek dostupni, tek 18% ispitanika smatra kako bi dobar zaposlenik uvijek trebao biti dostupan poslodavcu. Pozitivno mišljenje o tome treba li ponekad nešto odraditi i izvan radnog vremena ima 64% ispitanika, pa se vjerojatno ne bune kada ih agencijski šefovi ili kolege kontaktiraju u njihovo slobodno vrijeme, s čime se susrelo 49% agencijskih djelatnika.

Jednako kreativni i manje motivirani

Na najviše podijeljenih mišljenja naišli smo kod neizbježnog pitanja o radu od kuće. Točno polovica ispitanika izjasnila se da od kuće ne radi jednako učinkovito kao i kada su u agenciji, dok drugoj polovici ispitanika rad od kuće ne čini nikakvu razliku po pitanju učinkovitosti. Kako rad od kuće na njih ipak djeluje pozitivno zaključilo je 66% ispitanika.

Što se tiče kreativnosti, većina ispitanika (56%) smatra da su kada rade od kuće jednako kreativni kao i kada se nalaze na svom radnom mjestu, no jednaki broj ispitanika doma nije jednako motivirano za posao kao i kada radni prostor dijele s kolegama.

Po pitanju motivacije, čak 59% ispitanika smatra da ni inače nisu dovoljno motivirani na svom radnom mjestu. Za isti broj ispitanika mogućnost napredovanja predstavlja bolju motivaciju od povišice, iako bi velika većina  (84%) za dobro obavljeni posao htjela biti nagrađena financijski. Još jedan važni motivacijski faktor za agencijske djelatnike je dobra radna atmosfera, koja je bitna za čak 86% ispitanika.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Generacija Z: Novi standardi na radnom mjestu

Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.

Zašto je Baby Lasagna (komunikacijski) uspio?

Marko Purišić preko noći je osvojio Hrvatsku. Analiziramo njegov uspjeh iz komunikacijskog ugla!

Kako koristimo ChatGPT u PR-u

ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.