Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Točno polovica ispitanika izjasnila se da ne radi od kuće jednako učinkovito kao i kada su u agenciji, dok drugoj polovici to nije presudno.
Tržište rada u 2020. stubokom se promijenilo, stoga smo u našoj posljednjoj Dialog Vox Populi anketi pitali kakve zaposlenike žele poslodavci i što od njih očekuju, što o tome misle zaposlenici i kako su se svi zajedno prilagodili novim uvjetima rada, koncentrirajući se pri tom na izuzetno dinamično agencijsko okruženje.
Prvo smo željeli doznati koliko je za agencije presudno akademsko obrazovanje i saznali da većina (51%) ispitanika smatra kako bi agencijski zaposlenik trebao imati završen fakultet. Zanimljivo je da čak 75% ispitanika misli da završeni fakultet ne mora odgovarati opisu radnog mjesta, dok završene stručne tečajeve, iako su veoma popularni, jednako vrijednima kao fakultetsko obrazovanje ne smatra 62% ispitanika. Istovremeno se pokazalo da je za veliku većinu (85%) ispitanika radno iskustvovažnije od obrazovanja.
Iako su agencijski djelatnici u većini (83%) svjesni da je klijentima iznimno važno da su im uvijek dostupni, tek 18% ispitanika smatra kako bi dobar zaposlenik uvijek trebao biti dostupan poslodavcu. Pozitivno mišljenje o tome treba li ponekad nešto odraditi i izvan radnog vremena ima 64% ispitanika, pa se vjerojatno ne bune kada ih agencijski šefovi ili kolege kontaktiraju u njihovo slobodno vrijeme, s čime se susrelo 49% agencijskih djelatnika.
Na najviše podijeljenih mišljenja naišli smo kod neizbježnog pitanja o radu od kuće. Točno polovica ispitanika izjasnila se da od kuće ne radi jednako učinkovito kao i kada su u agenciji, dok drugoj polovici ispitanika rad od kuće ne čini nikakvu razliku po pitanju učinkovitosti. Kako rad od kuće na njih ipak djeluje pozitivno zaključilo je 66% ispitanika.
Što se tiče kreativnosti, većina ispitanika (56%) smatra da su kada rade od kuće jednako kreativni kao i kada se nalaze na svom radnom mjestu, no jednaki broj ispitanika doma nije jednako motivirano za posao kao i kada radni prostor dijele s kolegama.
Po pitanju motivacije, čak 59% ispitanika smatra da ni inače nisu dovoljno motivirani na svom radnom mjestu. Za isti broj ispitanika mogućnost napredovanja predstavlja bolju motivaciju od povišice, iako bi velika većina (84%) za dobro obavljeni posao htjela biti nagrađena financijski. Još jedan važni motivacijski faktor za agencijske djelatnike je dobra radna atmosfera, koja je bitna za čak 86% ispitanika.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?