Regionalnom kampanjom do sjajnih rezultata

Kako smo obilježili 25 godina jedne od najvećih inovacija u kozmetici

2 min za čitanje
Piše: Nina Marković i Štefica Škarika

Znate li da su Beiersdorf stručnjaci 1998. godine prvi u svijetu upotrijebili koži identičan koenzim u kremi za njegu zrele kože? Koenzim Q10 danas je jedan od najvažnijih aktivnih sastojaka u anti-age njezi, pa smo tim povodom velikom integriranom kampanjom na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije obilježili 25 godina ove važne inovacije.

 

Kreativne čestitke i nagradni natječaj potaknuli su korisnike na angažman

 

U srcu kampanje bio je event koji je okupio brojne predstavnike medijske i influencer scene na regionalnom eventu održanom u Zagrebu. Goste je zabavljao odličan mladi glazbenik Filip Rudan, koji je neposredno nakon proslave 25. godišnjice NIVEA Q10 izdao svoj prvi album, a uskoro će proslaviti i svoj 25. rođendan.

U sklopu influencer kampanje odabrane su kreatorice sadržaja čestitale 25. rođendan omiljenoj NIVEA liniji i tim povodom pozvale svoje pratiteljice da napišu poruku 25-godišnjoj sebi. Najbolji odgovori nagrađeni su NIVEA Q10 poklon paketima.

Mediji su također odlično reagirali na veliku obljetnicu i kreativni press kit, što je rezultiralo s više od 60 objava u vodećim lifestyle medijima. Na društvenim mrežama objavljeno je preko 150 reelova, postova i story-a.

Kombinacijom mikro i makro influencera na Instagramu i TikToku u Hrvatskoj i Sloveniji kroz dva vala komunikacije ostvareno je gotovo 640 000 impresija i prosječna stopa angažmana od 3,1 %.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.