
Četiri primjera koji će vam pomoći u izgradnji učinkovite ESG komunikacijske strategije
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.
Male nepravilnosti na našoj koži poput strija i pigmentacijskih mrlja često nam znaju predstavljati problem i ometati naše samopouzdanje. Regionalnom kampanjom realiziranom u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji predstavili smo rješenje za takve probleme – novu liniju proizvoda za njegu tijela NIVEA Luminous630®, te istovremeno podsjetili javnost na važnost prihvaćanja i ljubavi prema sebi i svom tijelu.
Eventom u zagrebačkoj Galeriji Kranjčar pružili smo uzvanicima interaktivno iskustvo kroz labirint stakla, osmišljen da izazove dobre emocije i potakne na zahvalnost i prihvaćanje svog izgleda, a tome je doprinjela i izložba autoaktova poznate fotografkinje Mare Bratoš. Voditeljica, producentica i content kreatorica Antonija Blaće ispričala je vlastitu priču o ljubavi prema svome tijelu. U Beogradu smo sličnim pristupom novu liniju proizvoda NIVEA Luminous630® predstavili medijima i influencerima u Muzeju iluzija.
PR aktivnosti na sva tri tržišta uključivale su i kreativni press kit koji je, uz proizvode i karticu koja je komunicirala ključne poruke kampanje, sadržavao i svileni ogrtač s izvezenom porukom ,,Love the skin you are in“.
Kombinacijom 26 mikro i makro influencera u Hrvatskoj i Sloveniji ključne poruke kampanje prenijeli smo ciljnoj skupini na Instagramu i TikToku, ostvarivši 1,8 milijuna impresija.
PR aktivnostima ostvarili smo čak 286 objava u medijima i na društvenim mrežama.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.