Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Hoćete li pročitati ovaj tekst ako ćete iz njega saznati kako da vaš newsletter ne bude samo dosadna stavka na popisu nepročitanih mailova?
Prosječni korisnik interneta svakog će dana na svoju mail adresu dobiti barem nekoliko različitih newslettera. Vjerojatno iz vlastitog iskustva znate kako neke od njih nikada nećete otvoriti, ali ne smetaju vam dovoljno da biste se odjavili. Neke od njih povremeno ćete otvoriti i pregledati sadržaj koji je za vas pripremljen, a neki će vam jednostavno toliko smetati da ćete ih otvoriti jedino kako biste se s njih odjavili.
Dinamika kojom se informacije danas šire i prenatrpani rasporedi korisnika ne podnose greške i odugovlačenja. Korisnik mora prepoznati vašu poruku, dobiti je u vrijeme kada joj može posvetiti pažnju te primiti kratku, jasnu i strukturiranu informaciju koja će ga zainteresirati, inspirirati i potaknuti na „akciju“. Nažalost, vrijeme slanja, količina poslanog sadržaja te njegova relevantnost samo su djelić onoga što može odvojiti uspješan newsletter od onoga koji će završiti u spamu.
Želite li usporediti uspješnost svog newslettera s prosjekom sektora, to možete učiniti ovdje, a kako ubuduće ne biste propustili ovakve i slične korisne savjete, rezultate istraživanja i najnovije trendove, dovoljan je samo jedan KLIK.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena