Šest savjeta za više klikova

Hoćete li pročitati ovaj tekst ako ćete iz njega saznati kako da vaš newsletter ne bude samo dosadna stavka na popisu nepročitanih mailova?

3 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Prosječni korisnik interneta svakog će dana na svoju mail adresu dobiti barem nekoliko različitih newslettera. Vjerojatno iz vlastitog iskustva znate kako neke od njih nikada nećete otvoriti, ali ne smetaju vam dovoljno da biste se odjavili. Neke od njih povremeno ćete otvoriti i pregledati sadržaj koji je za vas pripremljen, a neki će vam jednostavno toliko smetati da ćete ih otvoriti jedino kako biste se s njih odjavili.

 

Što čini razliku

Dinamika kojom se informacije danas šire i prenatrpani rasporedi korisnika ne podnose greške i odugovlačenja. Korisnik mora prepoznati vašu poruku, dobiti je u vrijeme kada joj može posvetiti pažnju te primiti kratku, jasnu i strukturiranu informaciju koja će ga zainteresirati, inspirirati i potaknuti na „akciju“. Nažalost, vrijeme slanja, količina poslanog sadržaja te njegova relevantnost samo su djelić onoga što može odvojiti uspješan newsletter od onoga koji će završiti u spamu.

 

Kako kreirati uspješan newsletter

 

  • Potrudite se maksimalno ga personalizirati. Neka bude jasno tko ga šalje, kome ga šalje i kakav sadržaj korisnik može očekivati unutra. Prilikom pretplate na vašu newsletter listu korisnici su vam sigurno dali svoje ime, prezime, datum rođenja ili još neku dodatnu informaciju. Iskoristite to za personalizaciju sadržaja koji im šaljete.

 

  • Budite kratki i jasni. Dugačke rečenice i mnogo teksta djelovat će suho i naporno za korisnika čiji je raspored u današnje vrijeme ionako pretrpan.

 

  • Učinite svoj sadržaj vizualno atraktivnim. Dobro razmislite o slikama koje koristite. Jesu li one samo lijepe ili doprinose vašem sadržaju? Izdvojite vrijeme kako biste napravili grafikone, gifove ili kratke video isječke koji će pridonijeti sadržaju i zainteresirati korisnike.

 

  • Zamijenite klasične CTA linkove neočekivanima. Iako vam se „Saznaj više“, „Pretplati se“, „Pošalji odgovor“ ili „Pogledaj cijelu ponudu“ čine kao dobre opcije, to su one koje korisnici viđaju posvuda i neće previše zaokupiti njihovu pažnju. Koristite CTA linkove kako biste inspirirali svoje korisnike. Npr. umjesto „Pretplati se na naš newsletter“ pokušajte sa „Prvi saznajte novosti“.

 

  • Pazite na vrijeme i količinu sadržaja koji šaljete (više nikako nije i bolje). Analizirajte svoju ciljanu skupinu – tko su oni, što rade i kako izgleda njihov dan. Npr. šaljete li newsletter poslovnim korisnicima oni će vaše mailove čitati početkom dana ili u vrijeme pauze, no šaljete li informacije o proizvodima za djecu namijenjene mamama, velika je vjerojatnost da će se one čitati tek navečer kada mame imaju najviše slobodnog vremena.

 

  • Testirajte svoj sadržaj, testirajte vrijeme i dane u kojima šaljete svoj newsletter, slike, videe i CTA linkove. Redovito pratite statistiku i ona će vam odgovoriti na sva pitanja, te dati smjernice za poboljšanja.

 

Želite li usporediti uspješnost svog newslettera s prosjekom sektora, to možete učiniti ovdje, a kako ubuduće ne biste propustili ovakve i slične korisne savjete, rezultate istraživanja i najnovije trendove, dovoljan je samo jedan KLIK.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena