Sigurnost za zaposlene postaje prvi prioritet

Korona-kriza ostavila je veliki trag na zaposlene u svim industrijama te potaknula značajan val promjena u poslovnom svijetu.

Piše: Viktorija Stukar

Pripremila: Karla Sedak-Benčić

Izvor:Ketchum

 

Nova Ketchumova studija provedena na američkom tržištu pokazala je kako je skoro dvije trećine (63%) zaposlenih bitno promijenilo svoje prioritete vezane uz radno mjesto. Tradicionalne teme kao što su razvoj karijere i napredovanje pale su u drugi plan. Više od polovice zaposlenih (52%) tvrdi da je osjećaj sigurnosti na radnom mjestu za njih sada na prvom mjestu. Za veliku većinu (79%) korporativne vrijednosti poslodavca postale su važnije nego što su bile prije pandemije.

Znate li s kim razgovarate?

Prema provedenom istraživanju iskristalizirali su se i novi profili zaposlenika:

  • “Spremni za nastavak” – osobe koje su spremne krenuti od točke gdje je sve stalo; nisu promijenile svoje vrijednosti i stajališta zbog utjecaja korona-krize (30%)
  • “Vrijednosno osviješteni” – osobe koje su se promijenile i vesele se ponovnom povezivanju (25%)
  • “Statični održavatelji” – prate što se događa i pasivno čekaju da kriza završi (20%)
  • “Zabrinuti procjenitelji” – poslovno najmanje angažirani i najviše zabrinuti za posljedice krize (25%)

Prilagođavanje korporacijskih poruka svakom tipu zaposlenika, tj. individualizacija načina na koji se odvija interna komunikacija – sada je imperativ. Osim što sve više zaposlenih (74%) očekuje da će se tvrtke usredotočiti na osnovne ljudske vrijednosti kao što su sigurnost, zdravlje, raznolikost i uključenost, također očekuju da budu prepoznati i kao jedinstveni pojedinci.

Osim toga, zaposlenici od svojih poslodavaca očekuju fleksibilnost, dvosmjernu komunikaciju, te pogled u budućnost. Budite iskreni, komunicirajte pravovremeno, osluškujte njihove potrebe i brzo reagirajte na moguću zabrinutost, jer vaši su zaposlenici stup vaše tvrtke bez kojeg nema uspješne budućnosti.

Izdvojeno

djeca youtuberi

Najpraćeniji i najplaćeniji Youtuberi današnjice su – djeca!

Djeca danas zarađuju milijune na svojim YouTube kanalima i pri tome se dobro zabavljaju.

DialogMythbuster: ako nemaš bar 100k pratitelja, nemaš ništa!

Što veće, to bolje. Je li moguće da na takav način razgovaramo čak i nakon što najveće društvene mreže aktivno koristimo više od desetljeća? Ako mislite da je odgovor ne, varate se.

Nemoj biti kao Doris

Sijećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?