Nova Ketchumova studija provedena na američkom tržištu pokazala je kako je skoro dvije trećine (63%) zaposlenih bitno promijenilo svoje prioritete vezane uz radno mjesto. Tradicionalne teme kao što su razvoj karijere i napredovanje zaposlenika pale su u drugi plan. Više od polovice zaposlenih (52%) tvrdi da je osjećaj sigurnosti na radnom mjestu za njih sada na prvom mjestu. Za veliku većinu (79%) korporativne vrijednosti poslodavca postale su važnije nego što su bile prije pandemije.

 

Znate li s kim razgovarate?

Prema provedenom istraživanju iskristalizirali su se i novi profili zaposlenika:

  • “Spremni za nastavak” – osobe koje su spremne krenuti od točke gdje je sve stalo; nisu promijenile svoje vrijednosti i stajališta zbog utjecaja korona-krize (30%)
  • “Vrijednosno osviješteni” – osobe koje su se promijenile i vesele se ponovnom povezivanju (25%)
  • “Statični održavatelji” – prate što se događa i pasivno čekaju da kriza završi (20%)
  • “Zabrinuti procjenitelji” – poslovno najmanje angažirani i najviše zabrinuti za posljedice krize (25%)

Prilagođavanje korporacijskih poruka svakom tipu zaposlenika, tj. individualizacija načina na koji se odvija interna komunikacija – sada je imperativ. Osim što sve više zaposlenih (74%) očekuje da će se tvrtke usredotočiti na osnovne ljudske vrijednosti kao što su sigurnost, zdravlje, raznolikost i uključenost, također očekuju da budu prepoznati i kao jedinstveni pojedinci.

Osim toga, zaposlenici od svojih poslodavaca očekuju fleksibilnost, dvosmjernu komunikaciju, te pogled u budućnost. Budite iskreni, komunicirajte pravovremeno, osluškujte njihove potrebe i brzo reagirajte na moguću zabrinutost, jer vaši su zaposlenici stup vaše tvrtke bez kojeg nema uspješne budućnosti.

Izvor:Ketchum