Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Iako je zbog online modela event industrija uspjela stati na noge tijekom pandemije, većina ispitanika ipak preferira evente uživo
Kako bi prevladali silne izolacije i zabrane okupljanja, event menadžeri koji su do sada organizirali live evente bili su prisiljeni prijeći na online modele.
Nakon popuštanja mjera, neke tvrtke za organizaciju evenata odlučile su zadržati ovakav format druženja, dok su se druge prvom prilikom odmah vratile na stari (live) format, a treće zadržale oba modela. Tako se rodio hibridni model koji se istovremeno odvija uživo s ograničenim brojem sudionika i online s gotovo neograničenim brojem.
U našem najnovijem Vox Populi istraživanju pitali smo ispitanike koje modele preferiraju i zašto.
Svi vole interakciju uživo
Većina ispitanika izjasnila se da preferira live model eventa, stoga nije ni čudno kako je u zadnjih šest mjeseci većina ispitanika (76%) prisustvovala nekom organiziranom eventu baš uživo.
Na pitanje koje su prednosti live evenata, najčešći odgovor bio je vezan uz fizički kontakt i što taj kontakt zapravo donosi: poseban doživljaj i osjećaj, interakciju, involviranost i druženje.
S druge strane, mane live evenata očituju se u posljedicama pandemije (strah od zaraze), gubitku vremena na dolazak te skupoj i dugoj organizaciji. Međutim, izgleda da prednosti pobijaju mane, jer je 73% ispitanika izjavilo da u iduća tri mjeseca planira prisustvovati nekom live eventu.
Gdje je hrana?
Skoro svi ispitanici (97%) smatraju da online eventi nisu bolji od live evenata. Ipak, naveli su dosta prednosti ovakvog modela, kao što su: udobnost doma, ušteda vremena na odlaske i dolaske, lako praćenje broja sudionika, veći fokus na sadržaj te jednostavnost i brzinu prilikom organiziranja eventa.
Ono što je prednost online modelu, mana je live-u – i obrnuto! Glavne mane online evenata koje su naši ispitanici naveli su: nedostatak neformalnog druženja u pauzama i interakcije, izostanak fizičkog kontakta i hrane (!), te tehničke poteškoće koje se tiču (ne)kvalitete Interneta. Ipak, 55% ispitanika planira prisustvovati nekom online eventu u iduća tri mjeseca.
Kakva je budućnost evenata?
Budućnost se nekako sama nametnula rođenjem hibridnog modela. Zašto uskratiti polaznicima prednosti oba modela, kada im jednostavno možemo dati mogućnost da sebi odaberu format koji im najviše odgovara?
Hibridnom modelu trebat će neko vrijeme da se „udomaći“, jer iako je 66% ispitanika čulo za takav model, tek malo više od pola ispitanika (58%) zna o čemu se zapravo radi. Većina ispitanika nije nikad prisustvovalo hibridnom modelu, jer preferiraju evente uživo.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena