Savladajte javni nastup u 10 ključnih koraka
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Čini se kako je TikTok središte neobičnih objava, ali njegova popularnost i video sadržaj nude pregršt jedinstvenih marketinških prilika.
Većina nas je upoznata s činjenicom da je TikTok najbrže rastuća društvena mreža s preko 850 milijuna korisnika u više od 150 zemalja. Kratki video sadržaji su ono što sve više privlači pozornost publike, pa samim time TikTok postaje jedna od najpopularnija društvena mreža za brend komunikaciju i povećanje engagementa. Međutim, pravila uspjeha na TikToku su drugačija nego na drugim platformama. Tehnologija i alati koji prate ovu društvenu mrežu mogu značajno poboljšati brend engagement s videima koji su daleko od savršenih, ali ipak lako postaju viralni. Ne iznenađuje činjenica da prisutnost bendova na TikToku raste i da se sve više kampanji provodi baš na toj društvenoj mreži, a mi smo izdvojili tri recentne koje su nam baš zapele za oko.
Valentino #OneStudBag
Talijanski brend Valentino iskoristio je TikTok početkom ove godine za lansiranje novog modela torbe „One Stud“, u kojem je sudjelovalo osam influencerica. TikTok videa u trajanju od nekoliko sekundi s jednostavnim transformacijama iz opuštenog u “posh” izdanje novi su proizvod stavili u središte radnje. Ono što je privuklo našu pažnju je to što su sve transformacije izvedene po istom principu, gdje se prvi dio odvija u domovima influencerica, a drugi se prebacuje na ulicu sa street style odjevnim kombinacijama. Još jedna zanimljivost je da su sve influencerice koristile istu glazbenu pozadinu. Odabrane influencerice bile su prvenstveno TikTok influencerice koje svoje odjevne kombinacije prikazuju na duhovit i nekonvencionalan način.
Fenty Beauty #FENTYICON
Jedan od najaktivnijih beauty brendova na TikToku je Fenty Beauty, čija je vlasnica Rihanna. Početkom veljače ove godine Fenty Beauty je na tržište lansirao novu liniju ruževa za usne “Icon”, koja prati trend održivosti. Naime, ruž dolazi u pakiranju koje se može iznova koristiti kada se ruž potroši, samo je potrebno zamijeniti prazan uložak za novi. Kao što je već mnogim korisnicima TikToka poznato, na ovoj platformi je moguće napraviti svoj zvuk kojeg mogu koristiti drugi korisnici. Ono što je u ovoj kampanji zanimljivo je to što je prvo predstavljanje napravila Rihanna te su njen originalni zvuk (pod nazivom ICON ENERGY – Fenty Beauty) iskoristile i sve ostale influencerice. Ono što je također zanimljivo je što je teaser za Icon kampanju postavljen prvo na TikToku s opisom “TikTok saw it first…”, što dodatno ukazuje na važnost platforme.
Revlon #ThisIsYourWakeupCall
Još jedna beauty kampanja koja nas je oduševila svojom jednostavnošću, kampanja za novi korektor brenda Revlon iz linije Colorstay stavlja u fokus jutarnju rutinu i pripremu za dan. „This is your morning call“ kampanja je provedena krajem ožujka ove godine, a u njoj su sudjelovale influencerice koje imaju od 50 tisuća do pet milijuna followera. TikTokovi u trajanju od 30-ak sekundi do jedne minute u kojem influencerice prikazuju kako izgleda njihova jutarnja rutina koristeći novi korektor Revlon Colorstay Skin Awaken trenutno imaju od 20.000 do preko 300.000 pregleda. Iako se na prvu čini kao da su djevojke bile ograničene jer je proizvod prikazan samo kroz jutarnju rutinu, baš to je ono što ovu kampanju ističe u moru drugih. TikTokovi nisu dugi, prikazan je proizvod na prirodan način te ne iskače od redovnog sadržaja influencerica, što mu daje autentičnost.
TikTok alati su ključ
Iako se čini kako su se ove kampanje istakle jer je riječ o velikim svjetskim brendovima, slični koncepti se mogu primijeniti i na druge proizvode ili usluge. Samo mala promjena u sadržaju kao što je zvuk ili pjesma mogu kompletno transformirati TikTok sadržaj i istaknuti ga od ostalih. Kao i u redovnom sadržaju, tako je i u kampanjama bitno pametno i na drugačiji način iskoristiti alate koje nudi platforma (muzika ili zvuk, filteri i slično), jer se tako pokreću trendovi koji povećavaju vidljivost proizvoda, odnosno brenda. S obzirom na to da je razvidno kako se sve više kampanja provodi upravo ovoj platformi, a TikTok dozvoljava povezivanje profila s onim na drugim društvenim mrežama, ako želite podignuti vidljivost brenda na društvenim mrežama, TikTok postaje kanal kojeg se više ne smije preskakati.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.
Kome idu 24 milijarde USD?