
Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
U našoj zadnjoj Vox populi anketi bavili smo se temom ljetnih godišnjih odmora i provjerili jesu li se stvari promijenile u odnosu na vrijeme prije korona-pandemije
Većina ispitanika ljetni godišnji odmor provodi tijekom kolovoza, a više od polovice ima i običaj “spajanja” praznika, pa je tako 57% njih ove godine spojilo Dan pobjede i domovinske zahvalnosti s vikendom. Na pitanje o dužini trajanja godišnjeg odmora, najčešći odgovor bio je 10 do 15 dana, ali više od polovice ispitanika (58%) reklo je da nisu zadovoljni njegovim trajanjem, pa bismo mogli zaključiti da bi rado uživali u dužem godišnjem.
Kolektivni godišnji nije uobičajen
Kada govorimo o tipu godišnjeg odmora, 68% ispitanika preferira opušteni odmor u odnosu na aktivni, a njih čak 91% odmor na moru. Samo 9% rađe bira planine. Također, većina ispitanika preferira privatni smještaj, gdje postotku od 69% sigurno pridonose privatne kuće za odmor, odnosno vikendice. Iako su putovanja izvan zemlje više nego ikad egzotični odabir, čak 21% ispitanika je odgovorilo da je godišnji odmor ove godine provelo u inozemstvu.
Koliko zapravo naši ispitanici (ne) rade tijekom godišnjeg? Odgovor na pitanje donio je rezultat od čak 66% ispitanika koji rade za vrijeme odmora, a još više njih (76%) je u kontaktu s nadređenim ili kolegama s posla. Iako vole opušteni odmor, većina ih prati vijesti i aktivniji su na društvenim mrežama nego kada nisu na odmoru. Kolektivni godišnji nije učestao tip odmora kod naših ispitanika, pa ga 88% ne koristi.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu
Veliko priznanje za našu Marinu