VOLIMO ZDRAVLJE!

Tijekom trajanja kampanje za pomoć se obratilo 225 osoba dok je savjetovanju i testiranju pristupilo 260 osoba.

3 min za čitanje
Piše: Marija Margareta Klika

Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa (HUHIV) povodom obilježavanja Svjetskog dana Aidsa i ukazivanja na važnost spolnog zdravlja pokrenula je edukativnu kampanju pod nazivom VOLIM ZDRAVLJE.

Ciljevi kampanje bili su:  izgradnja svijesti o platformi Volim Zdravlje, edukacija o važnosti spolnog zdravlja i njegov značaj za opće zdravlje i dobrobit pojedinca te povećanje broja pratitelja društvenih mreža Volim Zdravlje. Primarna ciljna skupina kojoj smo se ovom kampanjom trebali obratiti su predstavnici generacije Z (18-24 godine), dok su sekundarna skupina millenialsi (25-35 godina). Strategiju smo bazirali na korištenju komunikacijskih alata i kanala koji su prijemčljivi za našu ciljnu skupinu.

SVJETSKI DAN AIDSA 

Kampanja je prvenstveno bila usmjerena ka digitalnim kanalima, ali kako bismo ostvarili što veći doseg koristili smo i tradicionalne medije koje smo obuhvatili korištenjem PR alata, dok se na nacionalnoj televiziji vrtio i promotivni spot.  Kampanju smo simbolično započeli uoči Svjetskog Dana Aidsa (1.12.) slanjem kreativnog PR paketa koji se sastojao od brendirane VOLIM ZDRAVLJE maske za lice i majice, kondoma marke LELO HAX, brošure i personaliziranog pisma influencerima na društvenim mrežama čiji pratitelji odgovaraju profilima naših ciljnih skupina. Influenceri su nas rado podržali te su na svojim društvenim mrežama pozivali mlade na svjesnost važnosti i očuvanja spolnog zdravlja i upućivali ih na internetsku stranicu i društvene mreže Volim Zdravlje.

Uslijedilo je plasiranje 5 video intervjua koje je vodila ambasadorica kampanje Ida Prester te koji su bili promovirani  putem YouTube, FB i IG kanala s poveznicama na www.volimzdravlje.hr. Gosti među kojima su bili Slavko Sobin, Jelena Veljača, Paula Sikirić i Marko Vuletić te psiholog Udruge HUHIV Davor Dubravić i  prim. Tatjana Nemeth Blažić, dr. med., specijalist epidemiologije, HZJZ, govorili su o spolno prenosivim infekcijama, zaštiti, ljubavi i ostalim intimnim temama što su gledatelji jako dobro prihvatili. Dodatno, filmići su bili objavljivani i na portalu Mixer.hr uz popratni tekst o temi koja je bila obrađena, te su ih i sami gosti kao i Ida promovirali na svojim kanalima. Kako bismo dodatno potaknuli pratitelje na IG stranicu Volim Zdravlje organizirana su i 3 kreativna natječaja u kojima su i pratitelji mogli osvojiti kreativne pakete koje su dobili i influenceri.

REZULTATI

FB stranica Volim Zdravlje ostvarila je ukupni doseg od 21.837 ljudi tijekom kampanje, IG stranica 59.837, dok je totalni broj pregleda video filmića (od kojih su 2 bila sponzorirana) na YouTube kanalu 208.721. Najveći rast pratitelja ostvario je IG profil koji je zabilježio rast od gotovo 100% te YouTube kanal na kojem se broj pretplatnika povećao za 10 puta.

Uz Idu Prester kao ambasadoricu, u kampanju se uključilo još 17 influencera objavivši 88 gratis Instagram storyja s potencijalnim dosegom od 513.070. Na tradicionalnim kanalima bilježimo 35 objava među kojima brojimo i gostovanja na Novoj TV, HTV-u te radio prilog na Yammat FM-u čime je ostvaren potencijalni doseg od 4.335.531.

Ostvareno je gotovo 180.000 posjeta web stranicama Udruge kao i mobilnim aplikacijama s brojnim interaktivnim uslugama informiranja, savjetovanja, procjene rizika, učenja i podrške.

I za kraj, najvrjedniji podatak, tijekom trajanja kampanje za pomoć se obratilo 225 osoba dok je savjetovanju i testiranju pristupilo 260 osoba.

Izdvojeno

Video inspiracija za prekrasnu kožu i maksimalno samopouzdanje

Mlade poduzetnice u NIVEA kampanji pokazale što ih pokreće i kako su uspjele u svijetu poduzetništva.

Savez za zdraviju budućnost

Nestlé for Healthier Kids jedan je od najznačajnijih projekata usmjerenih na doprinos zdravijoj budućnosti djece, koji se na globalnoj razini provodi kroz niz programa koji promiču zdraviji način život

Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.