
Zašto se već danas vaš CEO treba angažirati na društvenim mrežama
Uspješni CEO-ovi sve više prepoznaju važnost društvenih mreža u komunikaciji sa različitim interesnim skupinama.
Tijekom trajanja kampanje za pomoć se obratilo 225 osoba dok je savjetovanju i testiranju pristupilo 260 osoba.
Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa (HUHIV) povodom obilježavanja Svjetskog dana Aidsa i ukazivanja na važnost spolnog zdravlja pokrenula je edukativnu kampanju pod nazivom VOLIM ZDRAVLJE.
Ciljevi kampanje bili su: izgradnja svijesti o platformi Volim Zdravlje, edukacija o važnosti spolnog zdravlja i njegov značaj za opće zdravlje i dobrobit pojedinca te povećanje broja pratitelja društvenih mreža Volim Zdravlje. Primarna ciljna skupina kojoj smo se ovom kampanjom trebali obratiti su predstavnici generacije Z (18-24 godine), dok su sekundarna skupina millenialsi (25-35 godina). Strategiju smo bazirali na korištenju komunikacijskih alata i kanala koji su prijemčljivi za našu ciljnu skupinu.
Kampanja je prvenstveno bila usmjerena ka digitalnim kanalima, ali kako bismo ostvarili što veći doseg koristili smo i tradicionalne medije koje smo obuhvatili korištenjem PR alata, dok se na nacionalnoj televiziji vrtio i promotivni spot. Kampanju smo simbolično započeli uoči Svjetskog Dana Aidsa (1.12.) slanjem kreativnog PR paketa koji se sastojao od brendirane VOLIM ZDRAVLJE maske za lice i majice, kondoma marke LELO HAX, brošure i personaliziranog pisma influencerima na društvenim mrežama čiji pratitelji odgovaraju profilima naših ciljnih skupina. Influenceri su nas rado podržali te su na svojim društvenim mrežama pozivali mlade na svjesnost važnosti i očuvanja spolnog zdravlja i upućivali ih na internetsku stranicu i društvene mreže Volim Zdravlje.
Uslijedilo je plasiranje 5 video intervjua koje je vodila ambasadorica kampanje Ida Prester te koji su bili promovirani putem YouTube, FB i IG kanala s poveznicama na www.volimzdravlje.hr. Gosti među kojima su bili Slavko Sobin, Jelena Veljača, Paula Sikirić i Marko Vuletić te psiholog Udruge HUHIV Davor Dubravić i prim. Tatjana Nemeth Blažić, dr. med., specijalist epidemiologije, HZJZ, govorili su o spolno prenosivim infekcijama, zaštiti, ljubavi i ostalim intimnim temama što su gledatelji jako dobro prihvatili. Dodatno, filmići su bili objavljivani i na portalu Mixer.hr uz popratni tekst o temi koja je bila obrađena, te su ih i sami gosti kao i Ida promovirali na svojim kanalima. Kako bismo dodatno potaknuli pratitelje na IG stranicu Volim Zdravlje organizirana su i 3 kreativna natječaja u kojima su i pratitelji mogli osvojiti kreativne pakete koje su dobili i influenceri.
FB stranica Volim Zdravlje ostvarila je ukupni doseg od 21.837 ljudi tijekom kampanje, IG stranica 59.837, dok je totalni broj pregleda video filmića (od kojih su 2 bila sponzorirana) na YouTube kanalu 208.721. Najveći rast pratitelja ostvario je IG profil koji je zabilježio rast od gotovo 100% te YouTube kanal na kojem se broj pretplatnika povećao za 10 puta.
Uz Idu Prester kao ambasadoricu, u kampanju se uključilo još 17 influencera objavivši 88 gratis Instagram storyja s potencijalnim dosegom od 513.070. Na tradicionalnim kanalima bilježimo 35 objava među kojima brojimo i gostovanja na Novoj TV, HTV-u te radio prilog na Yammat FM-u čime je ostvaren potencijalni doseg od 4.335.531.
Ostvareno je gotovo 180.000 posjeta web stranicama Udruge kao i mobilnim aplikacijama s brojnim interaktivnim uslugama informiranja, savjetovanja, procjene rizika, učenja i podrške.
I za kraj, najvrjedniji podatak, tijekom trajanja kampanje za pomoć se obratilo 225 osoba dok je savjetovanju i testiranju pristupilo 260 osoba.
Uspješni CEO-ovi sve više prepoznaju važnost društvenih mreža u komunikaciji sa različitim interesnim skupinama.
Ovoga puta u Vox populi anketi ispitali smo koliko zaposlenika još uvijek posao obavlja od kuće i jesu li im u tome pomogli neki od alata za komunikaciju i organizaciju vremena.
Live videa i kratke forme potvrđuju dominaciju video sadržaja na društvenim mrežama.