Zlatna pravila za eCommerce na Instagramu

Donosimo osam pravila koja će svaki eCommerce biznis lansirati na uspješnu putanju

4 min za čitanje
Piše: Hana Malobabić

Izvor: Hype-Journal

 

Online kupnja nije novost u današnjem digitalnom svijetu, osobito nakon pojave Corona krize i lockdowna. Kupci se o proizvodima i brendovima prije kupnje najčešće informiraju na društvenim mrežama, među kojima Instagram igra glavnu ulogu.

No, iako su objave brendova dobre za izazivanje interesa kod potrošača, one više nisu dovoljne za poticaj na kupnju.

Kako biste potrošače zainteresirali i potaknuli na kupnju, odnosno uspješno razvili svoj eCommerce biznis putem Instagrama, donosimo osam ključnih pravila:

1. Optimizirajte Instagram biografiju

Kako biste što uspješnije optimizirali svoj SEO, Instagram biografija vašeg brenda treba jasno naglašavati koji problem svojih kupaca rješavate; treba sadržavati ključnu riječ i hešteg te link koji poziva na akciju.

2. Tagirajte proizvode za laku kupnju

Ako prodajete fizičke proizvode, povežite svoju Instagram stranicu sa svojom Facebook stranicom te omogućite kupcima da jednim klikom na tag proizvoda saznaju njegovu cijenu i ostale detalje. Kako biste vašoj Instagram stranici omogućili tagove proizvoda, vaš račun treba imati odobrenje za Instagram Shopping. Proces dodavanja tih tagova zna potrajati, stoga se nemojte brinuti ako ne možete odmah dodati sve željene tagove.

3. Brinite o profilu, a ne o broju Instagram pratitelja

Veliki broj neaktivnih ili kupljenih pratitelja za vaš će eCommerce zasigurno imati manji značaj nego manji broj aktivnih pratitelja. Dobro targetiranje ciljne skupine i uspješan pronalazak zainteresiranih pratitelja koji će se pretvoriti u kupce ono je što će vam donijeti kvalitetnu bazu za uspješan razvoj eCommerce biznisa.

4. Pametno kreirajte i optimizirajte Instagram oglase

Kako biste svojim Instagram oglasima privukli što veći broj potencijalnih kupaca, morate ih optimizirati. Za uspješnu optimizaciju oglase treba prilagoditi ciljnoj skupini kako bi se postigla prijateljska komunikacija i kako bi se pratitelji s njima mogli poistovjetili. Za što bolje targetiranje ciljne skupine poslužit će vam Facebook Insights na vašoj Facebook stranici. Putem njih dobit ćete priliku doći do publike koja je već istraživala ili prethodno kupovala vaš proizvod ili brend.

5. Promovirajte Instagram na webu

Na svojoj eCommerce web stranici promovirajte svoju Instagram stranicu. Tako ćete kupcima na webu približiti vašu Instagram stranicu i učiniti ih potencijalnim novim pratiteljima, te im dati sliku o lifestyleu kojim se vaš brend vodi. Ako koristite situacijske fotografije kupci će vidjeti kako se vaši proizvodi mogu koristiti u svakodnevici.

6. Surađujte s influencerima

Kako biste što uspješnije došli do ciljane skupine, surađujte s micro-influencerima koji se drže svog specifičnog sadržaja za svoju specifičnu publiku. Dakle, ako uspijete pronaći influencera s manjim brojem pratitelja, ali koji se uklapa baš u tematiku i lifestyle vašeg brenda, brže i lakše ćete doći do publike koju upravo takva tematika zanima i dugoročno ćete postići bolje rezultate. Kako biste što lakše pronašli takve influencere, možete se poslužiti heštegovima koji se uklapaju u vaš brend.

7. Za uspješniju prodaju uključite pratitelje

Kako biste izgradili što jaču Instagram zajednicu i putem nje pospiješili prodaju svojih proizvoda, svojim pratiteljima pridajte važnost i omogućite im da osjete da su njihova mišljenja i želje važni. To ćete najbolje postići promoviranjem, odnosno repostanjem njihovog sadržaja. Tako ćete ih učiniti malim brend ambasadorima, te steći njihovo povjerenje i odobrenje. Također, njihov ćete interes i sudjelovanje dodatno potaknuti organiziranjem nagradnih natječaja i giveawaya.

8. Koristite Instagram Story

Instagram storyji daju vam mogućnost objavljivanja sadržaja drugačijeg od onog koji objavljujete na glavnoj stranici (feedu). Korištenjem behind the scenes snimki, Q&A-ova, anketa, GIF-ova i stickera svojim ćete pratiteljima dati raznovrstan sadržaj i mogućnost za još više sudjelovanja u komunikaciji. Objavljene storyje sortirajte u različite kategorije u Highlights odjeljku kako biste što više zainteresirali publiku i dali joj mogućnost boljeg upoznavanja s brendom.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena