Akcije i edukacije na temu zaštite okoliša

Sve više hrvatskih kompanija odlučuje se na podizanje svijesti o najvažnijoj temi današnjice.

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

Kompanije iz gotovo svih sektora ozbiljno su shvatile probleme s kojima se kako globalno, tako i lokalno, susrećemo na teritoriju zaštite okoliša i prirode. Kroz platformu THE GREEN HUB, u suradnji s partnerima, u prvoj polovici ove godine proveden je niz akcija i edukacija koje su doprinijele očuvanju prirode i osvješćivanju zaposlenika nekih od vodećih hrvatskih kompanija o važnosti održivog življenja i poslovnog djelovanja.  

Primjeri za inspiraciju i akciju  

Raiffeisenbank Hrvatska, koja kroz projekt Yellow Goes Green već godinama nastoji odgovoriti na socio – ekološke izazove koji nas okružuju, provela je seriju edukacija pod nazivom GREEN DAYS in RBA. Uz odličan odaziv zaposlenika obrađene su teme kao što su problem prekomjernog bacanja hrane, izazovi povezani s prekomjernom konzumacijom mesa i opasnosti vezane uz prekomjerne emisije stakleničkih plinova. Edukacije se nastavljaju i u jesenskom ciklusu. 

Franck, koji se u svom poslovanju vodi načelima održivosti i odgovornosti, za svoje je zaposlenike organizirao posjetu OPG-u Mihaljević i posadio medonosno bilje, a INA, čiji je sastavni dio poslovne politike sustavno upravljanje zaštitom okoliša, provela je edukaciju o važnosti pčela za biološku raznolikost, te izgradila dva pčelinja hotela. 

Veselimo se aktivnoj jeseni i novim partnerima koji će pokazati da zaštitu okoliša i prirode doista i “žive”. 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri načina kako će GenAI oblikovati komunikaciju u 2026.

Predviđamo koji GenAI trendovi će se najviše odraziti na posao komunikacijskih stručnjaka tijekom 2026. godine.

Trendovi na društvenim mrežama za 2026. godinu: manje buke, više smisla

U 2026. vrijednost će imati sadržaj koji je osoban i prepoznatljiv, kakav AI ne može proizvesti.

Hrvatski influenceri zarađuju sve više, ali brine ih negativna percepcija javnosti

Proveli smo istraživanje DIABLOG, najnoviji i najopsežniji pregled domaće industrije kreatora sadržaja