Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu
Što brendovi i pojedinci mogu naučiti iz uspjeha Charli XCX i albuma Brat
Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu
Veliko priznanje za našu Marinu
Stvaranje povezanosti s potrošačima kroz priče
Naša je Marina razgovarala s ekipom Mamager portala o vođenju uspješne PR agencije i događanjima kojima je svjedočila u industriji tokom 25 godina karijere. Intervju prenosimo u cjelosti.
Stres i burnout svakodnevica su modernog radnog okruženja, a briga o mentalnom zdravlju sve važnija tema.
Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara