Oglašavanje je dokazano dobar odgovor na krizu

Kada poslovanje zapadne u financijske probleme ili se pojavi pritisak na profitabilnost brenda, budžet za oglašavanje je često prvi koji se smanjuje

Većina Hrvata tijekom godišnjih odmora radi

U našoj zadnjoj Vox populi anketi bavili smo se temom ljetnih godišnjih odmora i provjerili jesu li se stvari promijenile u odnosu na vrijeme prije korona-pandemije

Bez inovacija nema napretka

Da inovacije pokreću svijet dobro znaju Richard Branson, Elon Musk i Mate Rimac. Ni marketinška industrija od njih nije cijepljena, najbolji znaju da bez inovacija nema napretka

Tražimo Digital Specialista!

Priključi se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg ambicioznog tima

Tko ima najveći utjecaj na Instagramu?

Prema prosječnoj zaradi od objava na svojim Instagram profilima, vrh ljestvice drže globalno poznate osobe iz javnog života, sportaši i pjevači

Zašto slušati kreatore sadržaja

Nikada nije bilo jasnije da su vrijednosti za koje se brendovi zalažu važne, jer potrošači danas rado plaćaju više ukoliko se s njima mogu poistovjetiti

Koliko (ne)brinemo o problemu plastičnog onečišćenja?

Većina ispitanika svjesna je najvećeg ekološkog problema današnjice, ali očekuju više od države i poslodavaca

Kružna ekonomija ključna je za razvoj održivog poslovanja

Najveći izazov sustav gospodarenja otpadom

Sedam savjeta za pripremu osnovnog PR alata

Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.

Kvalitetna korisnička podrška – hit ili mit?

Glas naroda je rekao svoje, hrvatske kompanije ne mogu se pohvaliti kvalitetnom korisničkom podrškom.

129