Dialog postao “Zeleni ured”

Agencija za komunikacijski menadžment Dialog komunikacije, prva je domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

Kako zaraditi od YouTubea

Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.

Korporativni aktivizam i promjene u društvu

Ovoga puta kroz našu Vox populi anketu željeli smo saznati mišljenja ispitanika o korporativnom aktivizmu i njegovom utjecaju na imidž kompanija.

Za razvoj održivog poslovanja ključna je suradnja između javnog i privatnog sektora

U četvrtak, 25. ožujka 2021. održana je četvrta po redu #StartDialog panel rasprava pod nazivom „Zašto je održivo poslovanje imperativ?“

Clubhouse – elitizam digitalnog doba

Clubhouse, hibrid podcasta i alata za konferencijske pozive, pametno je osmišljena aplikacija koja se temelji na iskustvu audio-chata korisnika.

Tri kampanje koje su promijenile svijet

Iako nas dovitljivi oglasi najčešće trebaju uvjeriti da kupimo određeni proizvod, ponekad kompanije svojim porukama uspiju i mnogo više od toga.

newsletter

Šest savjeta za više klikova

Hoćete li pročitati ovaj tekst ako ćete iz njega saznati kako da vaš newsletter ne bude samo dosadna stavka na popisu nepročitanih mailova?

Zašto se već danas vaš CEO treba angažirati na društvenim mrežama

Uspješni CEO-ovi sve više prepoznaju važnost društvenih mreža u komunikaciji sa različitim interesnim skupinama.

Nove navike pratit će nas i nakon povratka u urede

Ovoga puta u Vox populi anketi ispitali smo koliko zaposlenika još uvijek posao obavlja od kuće i jesu li im u tome pomogli neki od alata za komunikaciju i organizaciju vremena.

127