Pet osnovnih koraka do izgradnje brand awarenessa

Svijest o brendu moguće je graditi i širiti na mnogo načina, a evo i kako svoj brend možete učiniti prepoznatljivim

djeca youtuberi

Najpraćeniji i najplaćeniji Youtuberi današnjice su – djeca!

Djeca danas zarađuju milijune na svojim YouTube kanalima i pri tome se dobro zabavljaju.

DialogMythbuster: ako nemaš bar 100k pratitelja, nemaš ništa!

Što veće, to bolje. Je li moguće da na takav način razgovaramo čak i nakon što najveće društvene mreže aktivno koristimo više od desetljeća? Ako mislite da je odgovor ne, varate se.

Nemoj biti kao Doris

Sijećate li se medijske buke koja je nastala zbog influencerice Doris i njene želje za suradnjom s restoranom u Poreču?

Kako se potencijalno dobar tulum pretvorio u redizajn weba

Slavimo 20 godina postojanja!

Ni lažne vijesti neće nas spriječiti da pratimo (omiljene) medije

Fake news, click bait, deep fake – u rekordnom roku, ovi termini su od opisa fenomena na društvenim mrežama prerasli u dio naše svakodnevice.

Pet savjeta za više web klikova

Cilj svake web stranice je privlačenje i zadržavanje korisnika. Uz nekoliko trikova oni s vaše jednostavno neće moći maknuti oči.

Sigurnost za zaposlene postaje prvi prioritet

Korona-kriza ostavila je veliki trag na zaposlene u svim industrijama te potaknula značajan val promjena u poslovnom svijetu.

Kako do uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama

Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.

Propast Stop For Hate pokreta?

Istraživanje pokazalo da preko 40% kompanija nije sudjelovalo u bojkotu Facebookovih platformi.