12 starih i 12 novih trendova u PR industriji
Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?
Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?
Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!
Sudionici ovomjesečne #VoxPopuli ankete su kampanje posvećene LGBTQ+ temama više percipirali kao društveno – odgovorne, a ne komercijalne. Ipak, kada su u pitanju njihovi ciljevi, blagu prednost daju profitu nad stvarnim promjenama u društvu.
Oslanjajući se na digitalne platforme i video sadržaj, pripadnici Generacije Z mijenjaju pop kulturu stavljajući naglasak na ono što je njima osobno važno, više nego na ono što je važno drugima.
Sve više hrvatskih kompanija odlučuje se na podizanje svijesti o najvažnijoj temi današnjice.
vivo – pop-zvijezda koja više nije anonimna
I ove su se godine milijuni ljudi priključili globalnom pokretu Srpanj bez plastike kako bi doprinijeli rješavanju krize uzrokovane plastičnim otpadom.
Komunikacija kompanija i brandova povodom Mjeseca ponosa može biti važan pokretač promjena u društvu, ako se radi na pravi način.
Na valu rastuće ekološke osviještenosti i s većom potražnjom za putovanjima nakon pandemije, trend održivih putovanja sve je popularniji.
Rad od doma, povratak u ured ili hibridni model rada? Pitajte svoje zaposlenike!