Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima

Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?

Društvene mreže ne štite nas od dezinformacija, pada i povjerenje u medije

Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.

Kako poslovati u skladu s ESG načelima?

Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena

B2B influencer marketing – snaga utjecaja na poslovnu zajednicu

B2B influencer marketing sve više dobiva na važnosti, nudeći poduzećima priliku da kroz vjerodostojne stručnjake dosegnu poslovnu zajednicu i donositelje odluka.

Kada i kako napisati demanti

U slučaju neistinitih tvrdnji objavljenih u medijima, pravovremeni demanti ključan je za zaštitu ugleda brendova i kompanija.

Bluewashing – kad riječi govore više od djela

U doba renesanse društvenog utjecaja kompanija, više ne govorimo samo o zaštiti okoliša i odgovornosti prema planetu, nego i ljudima. Kako razlikovati iskrene namjere od lijepih priča?

Sukob komunikacija: od Boomera do Alphi – koja je generacija u pravu? Niti jedna ili sve?

Dobrodošli u komunikacijski ring u kojem živimo, gdje se generacije suočavaju u borbi za titulu šampiona komunikacije!

Pet Canva savjeta koji će vam dobro doći

Vaš najbolji prijatelj kada je u pitanju jednostavan i brzi dizajn skriva mnoge značajke koje će vaš vizual podići na višu razinu

Koliko se stvarno odmaramo na godišnjem odmoru?

Saznajte rezultate naše srpanjske ankete Vox Populi koja se bavila svima dragom temom – godišnjim odmorima.

Senior PR Executive Wanted!

Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!

1226