Ni krize danas više nisu što su nekad bile
Kako se postaviti kada društvene mreže gore od negativnih komentara?
Kako se postaviti kada društvene mreže gore od negativnih komentara?
Odabrali smo nekoliko novosti koje je LinkedIn uveo krajem prošle i početkom ove godine, a koje smo jedva dočekali.
Odabir pravog influencera ključ je uspješne influencer kampanje!
Naša najnovija #VoxPopuli anketa na temu izbora PR agencije pokazuje kako se potencijalni klijenti u velikoj mjeri oslanjaju na vlastite resurse, iako kao vrlo važnu prednost vanjskih suradnika vide sposobnost pogleda „izvana“.
Među mladim profesionalcima, a osobito ženama, sve je prisutniji sindrom varalice i osjećaj da nisu dorasli zadacima na svojem radnom mjestu.
Hashtag #deinfluencing samo na TikToku trenutno broji preko 151 milijun pregleda!
Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.
Iz Instagramovog izvještaja o trendovima za 2023. doznali smo što Generacija Z vidi kao najvažnije teme i kako će se to odraziti na sadržaj na platformi.
Suradnje s influencerima s manjim brojem pratitelja, ulaganja u sadržaj na društvenim mrežama i iskorak na TikTok obilježit će komunikaciju domaćih brandova u 2023.
Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.