Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena
B2B influencer marketing sve više dobiva na važnosti, nudeći poduzećima priliku da kroz vjerodostojne stručnjake dosegnu poslovnu zajednicu i donositelje odluka.
U slučaju neistinitih tvrdnji objavljenih u medijima, pravovremeni demanti ključan je za zaštitu ugleda brendova i kompanija.
U doba renesanse društvenog utjecaja kompanija, više ne govorimo samo o zaštiti okoliša i odgovornosti prema planetu, nego i ljudima. Kako razlikovati iskrene namjere od lijepih priča?
Dobrodošli u komunikacijski ring u kojem živimo, gdje se generacije suočavaju u borbi za titulu šampiona komunikacije!
Vaš najbolji prijatelj kada je u pitanju jednostavan i brzi dizajn skriva mnoge značajke koje će vaš vizual podići na višu razinu
Saznajte rezultate naše srpanjske ankete Vox Populi koja se bavila svima dragom temom – godišnjim odmorima.
Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!