Može li promjena narativa promijeniti način na koji ljudi doživljavaju ESG?

Promjenom kompliciranog ESG jezika kompanije mogu dobiti puno više podrške za svoje održive napore.

Tko su i što znaju najveći utjecajnici današnjice?

Vrijednost influencer marketinga bi do 2032. trebala dosegnuti 200 milijardi dolara.

Žene dominiraju u komunikacijskoj industriji – mit ili istina?

Istraživanje Vox Populi u ožujku otkrilo je da većina ispitanika smatra da muškarci imaju veće izglede za zapošljavanje na tržištu radu, no da je u komunikacijskoj industriji ipak više žena.

Tri razloga zašto podcasti trebaju biti dio PR strategije

U utrci za novim, nenametljivim, a učinkovitim načinima kako se približiti suvremenom potrošaču, podcasti postaju sve popularniji kanal za oglašavanje.

Carpe Diem ili newsjacking u PR-u

Kada sa sadržajem uskoče na „pravi vlak u pravo vrijeme“, brandovi mogu osigurati visok brand awareness i pozitivan publicitet.

Saznajte kako smo se snašli u kreativnoj divljini

Donosimo vam dnevnik naših mladih lavova u borbi za odlazak u Cannes

Što vam nitko nije rekao o event managementu?

Event management odnosno organizacija događanja nije samo glamur i zabava. Pročitajte nekoliko stvari koje vam do sada o njemu vrlo vjerojatno nitko nije rekao.

ChatGPT o trendovima u PR-u

Pitali smo umjetnu inteligenciju da nam istakne tri glavna trenda u PR-u. Evo koje odgovore smo dobili!

Zaposlenici se poistovjećuju s poslodavcima, ali se ne doživljavaju kao njihovi ambasadori

Zaposlenicima je važan pozitivan imidž potencijalnog poslodavca i online prisutnost, a istovremeno, manje od trećine ih smatra da trebaju biti ambasadori tvrtke na društvenim mrežama.

1224