12 starih i 12 novih trendova u PR industriji

Što se od predikcija početkom godine održalo kao trend, što se promijenilo i čemu nas je do sada naučila 2022. godina?

Pet savjeta kako izgraditi uspješan LinkedIn profil CEO-a

Pomoću LinkedIn profila, CEO može uvelike doprinijeti humanizaciji kompanije i izgradnji vlastitog imidža. Saznajte kako!

U većini kampanja s LGBTQ+ temama ipak je profit u prvom planu

Sudionici ovomjesečne #VoxPopuli ankete su kampanje posvećene LGBTQ+ temama više percipirali kao društveno – odgovorne, a ne komercijalne. Ipak, kada su u pitanju njihovi ciljevi, blagu prednost daju profitu nad stvarnim promjenama u društvu.

Tri načina na koja Generacija Z oblikuje pop kulturu današnjice

Oslanjajući se na digitalne platforme i video sadržaj, pripadnici Generacije Z mijenjaju pop kulturu stavljajući naglasak na ono što je njima osobno važno, više nego na ono što je važno drugima.

AKCIJE I EDUKACIJE NA TEMU ZAŠTITE OKOLIŠA

Sve više hrvatskih kompanija odlučuje se na podizanje svijesti o najvažnijoj temi današnjice.

Kako pomoću PR alata lansirati nepoznati brand na tržištu

vivo – pop-zvijezda koja više nije anonimna

Srpanj bez plastike – pokret koji inspirira ljude da plastici kažu NE!

I ove su se godine milijuni ljudi priključili globalnom pokretu Srpanj bez plastike kako bi doprinijeli rješavanju krize uzrokovane plastičnim otpadom.

Zašto slaviti Mjesec ponosa tijekom cijele godine

Komunikacija kompanija i brandova povodom Mjeseca ponosa može biti važan pokretač promjena u društvu, ako se radi na pravi način.

Hoće li u Hrvatskoj uskoro zaživjeti trend održivih putovanja?

Na valu rastuće ekološke osviještenosti i s većom potražnjom za putovanjima nakon pandemije, trend održivih putovanja sve je popularniji.

Kakve veze imaju budućnost rada i komunikacija?

Rad od doma, povratak u ured ili hibridni model rada? Pitajte svoje zaposlenike!

1214