Ni krize danas više nisu što su nekad bile

Kako se postaviti kada društvene mreže gore od negativnih komentara?

Najznačajnije promjene na LinkedInu u 2023.

Odabrali smo nekoliko novosti koje je LinkedIn uveo krajem prošle i početkom ove godine, a koje smo jedva dočekali.

Pet koraka do odabira pravog influencera

Odabir pravog influencera ključ je uspješne influencer kampanje!

Odnosi s javnošću

Put do novih klijenata preporuka je starih

Naša najnovija #VoxPopuli anketa na temu izbora PR agencije pokazuje kako se potencijalni klijenti u velikoj mjeri oslanjaju na vlastite resurse, iako kao vrlo važnu prednost vanjskih suradnika vide sposobnost pogleda „izvana“.

Sindrom varalice u komunikacijskoj industriji i kako ga prepoznati

Među mladim profesionalcima, a osobito ženama, sve je prisutniji sindrom varalice i osjećaj da nisu dorasli zadacima na svojem radnom mjestu.

Deinfluencing – pokret protiv kulture konzumerizma

Hashtag #deinfluencing samo na TikToku trenutno broji preko 151 milijun pregleda!

Neka trendovi rade u vašu korist!

Oslanjajući se na tri kanala – medije te Instagram i TikTok putem suradnji s influencerima, predstavili smo novi NIVEA Cellular 3 u 1 korektor za njegu područja oko očiju.

Instagram

5 najvažnijih zaključaka iz Instagram Trend Reporta za 2023.

Iz Instagramovog izvještaja o trendovima za 2023. doznali smo što Generacija Z vidi kao najvažnije teme i kako će se to odraziti na sadržaj na platformi.

Doznali smo koji trendovi će obilježiti komunikaciju domaćih brandova u 2023.

Suradnje s influencerima s manjim brojem pratitelja, ulaganja u sadržaj na društvenim mrežama i iskorak na TikTok obilježit će komunikaciju domaćih brandova u 2023.

Kako dosegnuti ciljanu publiku pomoću priopćenja za javnost

Pažljivim planiranjem i raznovrsnim sadržajem kroz klasičnu PR kampanju ostvarili smo ambiciozne ciljeve.

1218