Carpe Diem ili newsjacking u PR-u

Kada sa sadržajem uskoče na „pravi vlak u pravo vrijeme“, brandovi mogu osigurati visok brand awareness i pozitivan publicitet.

Saznajte kako smo se snašli u kreativnoj divljini

Donosimo vam dnevnik naših mladih lavova u borbi za odlazak u Cannes

Što vam nitko nije rekao o event managementu?

Event management odnosno organizacija događanja nije samo glamur i zabava. Pročitajte nekoliko stvari koje vam do sada o njemu vrlo vjerojatno nitko nije rekao.

ChatGPT o trendovima u PR-u

Pitali smo umjetnu inteligenciju da nam istakne tri glavna trenda u PR-u. Evo koje odgovore smo dobili!

Zaposlenici se poistovjećuju s poslodavcima, ali se ne doživljavaju kao njihovi ambasadori

Zaposlenicima je važan pozitivan imidž potencijalnog poslodavca i online prisutnost, a istovremeno, manje od trećine ih smatra da trebaju biti ambasadori tvrtke na društvenim mrežama.

Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

TV je i dalje dominantan izvor vijesti, ali online platforme kontinuirano jačaju

Građani Hrvatske najviše vjeruju tradicionalnim medijima, dok su oprezni oko informacija s društvenih mreža i messaging aplikacija, iako ove komunikacijske platforme koriste sve više.

Tajna koju kriju najbolji svjetski brendovi

Izvješće Interbranda o Najboljim globalnim robnim markama u 2023. sveobuhvatno je vrednovanje i istraživanje onoga što je potrebno da postanete jedan od najvrjednijih brendova na svijetu.

Kako smo osvojili TikTok

Provjerite kako smo postavili komunikaciju na ovoj platformi i pogledajte naše najpopularnije uratke.

Recenzije – volimo ih čitati, ali ne i pisati

Doznali smo kako naši pratitelji donose odluke o blagdanskoj kupnji i koliko su im pritom korisne recenzije proizvoda i usluga.

12324