Zašto slušati kreatore sadržaja

Nikada nije bilo jasnije da su vrijednosti za koje se brendovi zalažu važne, jer potrošači danas rado plaćaju više ukoliko se s njima mogu poistovjetiti

Koliko (ne)brinemo o problemu plastičnog onečišćenja?

Većina ispitanika svjesna je najvećeg ekološkog problema današnjice, ali očekuju više od države i poslodavaca

Kružna ekonomija ključna je za razvoj održivog poslovanja

Najveći izazov sustav gospodarenja otpadom

Sedam savjeta za pripremu osnovnog PR alata

Jedan od najčešćih zadataka u životu svakog PR-ovca je pisanje priopćenja za javnost. Donosimo vam jednostavna pravila za produkciju ovog naizgled jednostavnog sadržaja.

Kvalitetna korisnička podrška – hit ili mit?

Glas naroda je rekao svoje, hrvatske kompanije ne mogu se pohvaliti kvalitetnom korisničkom podrškom.

Samo bol i ljubav mijenjaju ljude

Donosimo predviđanja o promjenama u očekivanjima potrošača, par riječi o osviještenom kapitalizmu i naš izbor pobjedničkih brendova.

Novo lice odnosa s javnošću

Društveni mediji postali su neizostavni dio PR strategija u komunikaciji s javnošću, medijima i donositeljima odluka.

Skrivanje lajkova od sada je dostupno i u Hrvatskoj

Od samog uvođenja lajkovi su činili jedan od važnijih elemenata za ocjenu angažmana influencera, stoga njihovo uklanjanje neće proći neopaženo.

Kako graditi uspješan odnos s klijentima

Vrijeme pandemije možda je promijenilo način na koji radimo, ali osnovna pravila za dobar client service i dalje se baziraju na istim principima.

Je li nam digitalna tehnologija (ne)prijatelj?

Ispitanici su uglavnom razvili pozitivan odnos s digitalnom tehnologijom, iako većina nema osigurane adekvatne uvjete na radnom mjestu.

12310