„Srpanj bez plastike“ treba uvesti u uredsko poslovanje
Rezultati nedavne Vox Populi ankete otkrivaju da naši pratitelji podržavaju smanjenje plastike kako u svakodnevnom životu, tako i na radnom mjestu.
Rezultati nedavne Vox Populi ankete otkrivaju da naši pratitelji podržavaju smanjenje plastike kako u svakodnevnom životu, tako i na radnom mjestu.
Unatoč globalnim nestabilnostima i ekonomskim poremećajima, B2B lideri diljem svijeta su optimistični oko investicija, a marketing im je iznimno važan u razvoju poslovanja.
Plastic Free July globalni je pokret koji pomaže milijunima ljudi da budu dio rješenja za plastično onečišćenje, a tom se pokretu pridružiti može i svatko od nas.
Da više nego influencerima vjerujemo drugim korisnicima potvrdili su naši ispitanici u novoj Vox Populi anketi.
TikTok ne diktira trendove samo na društvenim mrežama, već i u prehrambenoj industriji.
Godinu dana nakon predstavljanja brenda vivo hrvatskom tržištu završila je i kampanja za njihov najnoviji flagship X90 Pro o kojem su tech novinari imali samo riječi hvale.
„Dobra organizacija je pola posla“ ti je moto, a od brojeva te ne boli glava? Tražimo baš tebe!
Kupcima B2B tech kompanija je vrlo važno da su kompanije s kojima surađuju prepoznate kao poželjni poslodavci, zbog čega employer brand postaje ključan ne samo za privlačenje talenata, već i prodaju.
Saznajte koje kompanije i organizacije su već prozvane za pogreške u komunikaciji.
Održivost je postala nužnost, s čim se slažu i naši ispitanici, koji s nekim pojmovima i akcijama ipak nisu dovoljno upoznati i još je puno prostora za napredak.