Kako do pravog zaposlenika: diploma je važna, no nije najvažnija

Od budućih kolega važno nam je vidjeti više od ispoliranog životopisa.

LinkedIn kreatori sadržaja koji nas potiču da živimo i poslujemo održivije

Odabrali smo TOP 5 stručnjaka na LinkedInu koji su proglašeni najutjecajnijim glasnicima održivog načina života i poslovanja.

TikTok promovira kulturu tihog odustajanja, poslodavci moraju ponuditi rješenje

Tiho odustajanje nije novi trend, samo novi naziv za stare obrasce ponašanja, ali poslodavcima predstavlja ozbiljan izazov.

Lansirali smo Central Point Adria

CPA je regionalni hub za komunikacijski menadžment.

Ispreplitanje virtualnog i stvarnog bit će još veće

Prenosimo sadržaj razgovora naše Savjetnice za uvide i planiranje Nataša Blagojević za portal Glas Slavonije o trendovima u influencers marketingu.

Formula za vječnu mladost i uspješni plasman na tržište

Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80’s koncept.

Tri savjeta za dobar sadržaj u javnim kampanjama

Društveni mediji moćno su sredstvo osvještavanja javnosti o važnim temama. Donosimo savjete kako na strateški i kreativan način postići da se vaš glas čuje.

Tiho odustajanje ili Qutiet Quitting

Tiho odustajanje – TikTok buzzword ili ozbiljan problem za poslodavce?

Još se nije slegla prašina oko pojma „velika ostavka“ (engl. The Big Quit ili The Great Resignation), a novi je buzzword preplavio Internet – „tiho odustajanje“ ili engl. Quiet Quitting.

Ovo je PR agencija koja je uvela trodnevni radni tjedan, zaposlenicima daje zeleni bonus i uči druge o održivosti

Prenosimo sadržaj razgovora naše direktorice Marine Čulić Fischer za portal Green.hr.

VoxPopuli - uvođenje eura

Organizacije spremno dočekuju uvođenje eura

VoxPopuli na temu uvođenja eura pokazuje kako su poslovne organizacije optimističnije od građana i novu valutu dočekuju spremno.

12317