Kako pobijediti novi Facebook algoritam?

Facebook uvodi nove promjene u svom algoritmu koje uz nekoliko trikova možete pretvoriti u prednosti za profile kojima upravljate.

Pet savjeta za planiranje događaja

Iako je u ovim korona-vremenima industrija organizacije događaja jedna od najviše pogođenih, eventi su još uvijek često birani komunikacijski alat.

Utjecaj CEO-ova na društvenim mrežama

U našoj posljednjoj Vox populi anketi, ispitanici su naveli Matu Rimca i Tomislava Cara kao dobre primjere komunikacije na društvenim mrežama.

Trendovi održivosti na koje treba obratiti pažnju u 2021. godini

Tržišni lideri u gotovo svim sektorima već desetljećima razvijaju nove održive prakse, izmišljajući nove proizvode i metode njihove proizvodnje.

Dialog postao “Zeleni ured”

Dialog je prva domaća kompanija koja djeluje po načelima Zelenog ureda prema programu platforme THE GREEN HUB.

Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

Kako zaraditi od YouTubea

Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.

Korporativni aktivizam i promjene u društvu

Ovoga puta kroz našu Vox populi anketu željeli smo saznati mišljenja ispitanika o korporativnom aktivizmu i njegovom utjecaju na imidž kompanija.

Za razvoj održivog poslovanja ključna je suradnja između javnog i privatnog sektora

U četvrtak, 25. ožujka 2021. održana je četvrta po redu #StartDialog panel rasprava pod nazivom „Zašto je održivo poslovanje imperativ?“

Clubhouse – elitizam digitalnog doba

Clubhouse, hibrid podcasta i alata za konferencijske pozive, pametno je osmišljena aplikacija koja se temelji na iskustvu audio-chata korisnika.

1238