Tri načina kako će GenAI oblikovati komunikaciju u 2026.
Predviđamo koji GenAI trendovi će se najviše odraziti na posao komunikacijskih stručnjaka tijekom 2026. godine.
Za prestižnu Grand PRix nagradu ove godine bore se čak četiri naša projekta
Nakon prošlogodišnjeg uspjeha i dva osvojena Grand Prix-a, ove godine smo ušli u finale ovog prestižnog strukovnog natjecanja sa sva četiri prijavljena projekta.
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru nominiran je projekt za klijenta Hrvatska udruga za borbu protiv HIV-a i virusnog hepatitisa: Nauči, primjeni, podijeli.
U kategoriji Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje predstavlja nas projekt za adidas Croatia: adidas Runners Zagreb, a za digitalnu komunikaciju u veliko finale 11. Grand Prix-a ušao je naš projekt za Nestle Adriatic d.o.o: NESCAFE Dolce Gusto na kavi s influencerima.
U kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje predstavlja nas projekt za Beiersdorf Hrvatska d.o.o.: Neka odrastanje bude dječja igra
Pobjednici ovogodišnjeg Grand Prixa bit će objavljeni na svečanosti koja će se održati 16. Ožujka u Zagrebu.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Predviđamo koji GenAI trendovi će se najviše odraziti na posao komunikacijskih stručnjaka tijekom 2026. godine.
U 2026. vrijednost će imati sadržaj koji je osoban i prepoznatljiv, kakav AI ne može proizvesti.
Proveli smo istraživanje DIABLOG, najnoviji i najopsežniji pregled domaće industrije kreatora sadržaja