Istraživanje Vox Populi u svibnju pokazalo je da većina ispitanika smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji i poduzetniji od ranijih generacija, a svi smatraju da im je važniji omjer poslovnog i privatnog.
Pogledaj galeriju
—
2 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković Dujmović
Pokretači značajnih promjena na tržištu rada
Većina ispitanika ankete surađuje s pripadnicima generacije Z u okviru svoje poslovne funkcije, njih čak 85 % na Instagramu i 81 % na LinkedInu. Više od tri četvrtine ispitanika na Instagramu ima kolege odnosno kolegice koji su pripadnici ove generacije. Većina njih, točnije 83 %, smatra da generacija Z donosi značajne promjene na tržište rada, a pritom generaciju Z u poslovnom smislu pozitivno ocjenjuje gotovo tri četvrtine naših pratitelja (73 %), a negativno ju ocjenjuje nešto više od četvrtine ispitanika.
Kreativni i poduzetni, ali manje odgovorni
Da su pripadnici generacije Z zahtjevniji kao suradnici u odnosu na starije generacije, smatra polovina ispitanika na Instagramu i nešto veći broj ispitanika na LinkedInu, 62 %. Pritom, gotovo tri četvrtine naših ispitanika na Instagramu smatra da su pripadnici ove generacije kreativniji. Jednak postotak ispitanika smatra i da su oni poduzetniji. Puno manji postotak, samo 22 % ispitanika, smatra da su pripadnici generacije Z i odgovorniji.
Fokus na ravnotežu poslovnog i privatnog života
Da je generacija Z više zainteresirana za društvenu odgovornost tvrtke u kojoj radi nego starije generacije, smatra većina naših ispitanika na Instagramu (73 %) i na LinkedInu (69 %). Pritom, čak 87 % ispitanika na Instagramu smatra da je generaciji Z važnija pozitivna poslovna atmosfera nego ranijim generacijama. Svi ispitanici smatraju i da im je važniji dobar omjer poslovnog i privatnog života, pri čemu vrlo visok postotak (86 %) ispitanika smatra da je ova generacija na poslu manje angažirana.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.