ChatGPT nas ne može zamijeniti, ali nam može znatno olakšati svakodnevni posao.
—
3 min za čitanje
Piše:
Marko Sitar
U digitalnoj eri u kojoj živimo, komunikacijska industrija se neprestano prilagođava novim tehnologijama kako bi ostala relevantna i učinkovita. Jedna od ključnih inovacija koja je transformirala način na koji radimo je umjetna inteligencija (AI). Među brojnim alatima koji su postali standard u PR-u, ističe se ChatGPT, napredni AI model razvijen od strane OpenAI-a. Ovaj model nije samo moćan jezik generativnog sustava, već i vrijedan resurs koji nam omogućava da poboljšamo svoje strategije, komunikaciju i rezultate.
Saznajte u nastavku kako nam sve PR može olakšati svakodnevni posao:
Generiranje kreativnih ideja za kampanju
ChatGPT može biti vaš kreativni partner u procesu generiranja ideja za kampanje. Postavite temu ili cilj kampanje, a zatim pitajte ChatGPT-a za sugestije. AI može predložiti originalne ideje, temeljene na analizi velike količine podataka i uzorka teksta. Ova funkcija omogućuje nam da brzo generiramo niz ideja i inspiraciju za kampanje, što je iznimno korisno u današnjem dinamičnom okruženju.
Analiza medijskog sentimenta
ChatGPT može pomoći u analizi medijskog sentimenta o određenom brendu, proizvodu ili događaju. Unošenjem uzorka relevantnih članaka ili društvenih medijskih objava, AI u samo nekoliko sekundi analizira ton i sentiment istih. Na temelju rezultata, moguće je identificirati ključne trendove, prepoznati potencijalne probleme i oblikovati strategiju komunikacije kako bi se pravovremeno i precizno odgovorilo na različite sentimente.
Efikasna pomoć u pisanju velike količine tekstova
ChatGPT u PR-u omogućuje brzo generiranje kvalitetnih tekstova za medijske objave putem preciznih i relevantnih informacija, štedeći nam vrijeme i resurse. Također pruža mogućnost personalizacije poruka prema ciljanim publikama, što povećava angažman i utjecaj kampanja. Također, u nedostatku inspiracije za pronalazak idealnog naslova i podnaslova, ChatGPT može ponuditi mnoštvo kreativnih rješenja u samo nekoliko sekundi.
Analitika i praćenje trendova
ChatGPT nije samo alat za generiranje teksta, već može i analizirati tekstualne podatke kako bi otkrio trendove i obrasce. PR stručnjaci mogu koristiti ove informacije za praćenje stavova javnosti, prepoznavanje ključnih tema ili identificiranje potencijalnih kriznih situacija. Ova vrsta analize omogućuje proaktivno djelovanje i prilagodbu strategija komunikacije.
Načina na koje je moguće koristiti ChatGPT u svakodnevnom poslovanju je bezbroj. I sami isprobavamo sve njegove mogućnosti i testiramo dobivene rezultate kako bi postali što učinkovitiji i inovativniji. Trenutno se još ne možemo u potpunosti prepustiti tome da ChatGPT odrađuje sve naše svakodnevne zadatke, ali nam zato značajno olakšavao posao i pomaže nam da budemo brži, efikasniji i kreativniji.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.