Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena
—
2 min za čitanje
Piše:
Marina Čulić Fischer
Poslovanje po ESG načelima znači imati set politika koji podrazumijeva brigu o okolišu, poštivanje prava zajednice, kupaca i zaposlenika i izvrsnost u upravljanju. Ukoliko kao kompanija takve politike već imate ugrađene u svoje poslovanje, zahtjevi koje definira Europska unija po pitanju ESG izvještavanja ne bi trebali biti opterečujući, no ukoliko to nije slučaj ili nove sektorske direktive od vas zahtijevaju prilagodbu po jednoj ili više navedenih kategorija, onda to može predstavljati izazov za poslovanje, prije svega u smislu ulaganja.
Komunikacijski kanali ovise o sadržaju i ciljevima
S druge strane, napori na ESG teritoriju dugoročno za kompanije znače bolje tržišno pozicioniranje, lakše privlačenje talenata, višu produktivnost, uštedu troškova i rast poslovanja. Kratkoročno kompanije mogu postići povoljnije financiranje, što također predstavlja značajan benefit za poslovanje.
Brojni su načini kako predstaviti održivo poslovanje kupcima, investitorima, zaposlenicima, potrošačima ili dioničarima, sve ovisi o tome kome se obraćate i što komunicirate. Nekad ćete koristiti interne kanale, nekad medije ili društvene mreže.
Izbjegavajte nepoštene komunikacijske prakse!
Polazišna točka za komunikaciju svakako su opipljive promjene, odnosno ulaganja vezana uz poslovanje (kao što su proizvodnja, distribucija ili ljudski potencijali) i izrada ESG izvješća koje kreće od mapiranja trenutne situacije i dalje monitorira napredak po različitim ESG segmentima.
Važno je skrenuti pažnju na nepoštene komunikacijske prakse kojima kompanije žele stvoriti sliku o sebi kao odgovornoj i održivoj kompaniji šireći pri tom dezinformacije, odnosno manipulirajući javnim mijenjem. Kako do takvih praksi ne bi došlo, važno je osvijestiti stvarne izazove, poduzeti konkretne akcije za njihovo uklanjanje i u komunikaciji se ne voditi prodajom, nego stvarnom promjenom.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.