Kako spojiti održivost i brend kampanju

Za brend Ecover proveli smo kampanju na društvenim mrežama i pokazali kako je održivosti mjesto i u ormaru.

3 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

Kako bismo što više ljudi potaknuli da usvoje održive navike i time spriječe da se njihovi omiljeni komadi odjeće prerano upute k odlagalištu otpada, u suradnji s kreatorima sadržaja za brend Ecover koji u svom portfoliju ima proizvode za čišćenje, pranje i njegu rublja s biorazgradivim, pažljivo odabranim sastojcima na biljnoj bazi, realizirali smo edukativnu kampanju na društvenim mrežama. U kampanji je sudjelovalo pet kreatorica sadržaja s ukupno 14 feed objava i 24 Storija na Instagramu, te jednim TikTok videom, koji su ostvarili skoro 2.5 milijuna impresija.

 

U nastavku pročitajte tri ključna sastojka u našem receptu za uspjeh:

 

1. Jasna poruka u pravo vrijeme

Ključna poruka kampanje bila je kako s biorazgradivim, pažljivo odabranim sastojcima na biljnoj bazi u Ecover proizvodima za pranje rublja odjeća postaje čista i mirisna, dok istovremeno vlakna tkanina ostaju čvrsta, što pomaže da odjeća traje duže. Kako bi naša poruka došla do izražaja, odabrali smo pravo vrijeme kada je plasirati, u ranu jesen kada se bavimo pospremanjem ljetne odjeće i osvježavanjem jesenskih komada.

 

2. Korisni savjeti u pitkoj formi

S kreatorima sadržaja za društvene mreže smo kreirali niz edukativnih savjeta u različitim formatima kako bismo pokazali da se pravilnom brigom o odjeći može produljiti njezin vijek trajanja. Sadržajno smo obuhvatili ideje kako pravilno organizirati i spremiti ljetnu odjeću kako bi ostala čista i svježa za sljedeću godinu, savjete za osvježenje jesensko-zimske kolekcije i za pranje rublja na okolišno prihvatljiviji način.

 

Primjer Instagram objave Ive Šutić

 

 

3. Odabir autentičnih kreatorica

Obzirom na teme, odabrali smo nekoliko kreatorica sadržaja koje dijele vrijednosti Ecover brenda i svojim pratiteljima na autentičan način mogu prenijeti savjete za pravilnu brigu o odjeći i tkaninama u kućanstvu. U kampanji su tako sudjelovale insta mama Iva Šutić, greenfluencerica Matea Frajsberger, autorica bloga posvećenog interijerima i DIY projektima Martina Palić, modna stilistica i dizajnerica brenda LFP Collection Ana Bacinger te Ida Prester, pjevačica i voditeljica koja je među najpoznatijim ljubiteljima vintage mode i second hand odjevnih predmeta. Svaka od njih na sebi svojstven način je uklopila Ecover u svakodnevni život i pokazala na vlastitom primjeru održive izbore kojima ne samo da pažljivo brine o odjeći i svojem domu, već i okolišu.

 

Primjer TikTok objave Matee Frajsberger

@click4chic

Mali second hand haul ???? #ecover #secondhand #haul #odjeca #secondhandfashion

♬ original sound – click4chic

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Regionalnom kampanjom podsjetili smo na važnost prihvaćanja vlastitog tijela

Medijima i influencerima ujedno smo predstavili novu NIVEA Luminous630® liniju za njegu tijela.

Prokušanim receptom za uspjeh do fantastičnih rezultata

Dobrim odabirom tajminga, poruka u kampanji i kreatora sadržaja nastavili smo proljetnu influencer kampanju za brend Ecover i ostvarili fantastične rezultate!

Lansiranje BIPA robnih marki

Kampanjom smo predstavili čak 14 brendova