Tajne uspješnog influencer marketing menadžmenta
Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.
Ako ste oglašivač, na YouTubeu svoj novac trošite, ili ljepše rečeno, ulažete u doseg svoje publike. Međutim, ako ste kreator sadržaja, odnosno YouTuber, na istoj platformi možete dobro zaraditi.
Za to postoje četiri načina:
Također, izgradnja vlastite publike stavlja vas u sjajnu poziciju za mogućnost zarade na temelju objavljenog sadržaja na razne načine.
Prilikom analize svojih pratitelja obratite pažnju na:
S ovim demografskim podacima bolje ćete razumjeti vlastitu publiku i moći ćete bolje surađivati s brendovima.
Nakon svega navedenog, preostaje vam samo izraziti svoje ideje na što kreativniji način kako bi rezultat bio što uspješniji.
Izvor: Visual Capitalist
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.
Zašto “neuredno” postaje nova strategija autentične komunikacije
Pokrećemo novo istraživanje o hrvatskoj influencer sceni