Saznajte rezultate naše srpanjske ankete Vox Populi koja se bavila svima dragom temom – godišnjim odmorima.
—
2 min za čitanje
Piše:
Bruna Trze
Srpanjski smo Vox Populi odlučili posvetiti svima dragoj i aktualnoj temi – godišnjem odmoru. Posebice nas je zanimalo uspijevaju li se naši pratitelji na društvenim mrežama isključiti s posla. Odmor bi trebao biti vrijeme za opuštanje i punjenje baterija, no podaci iz anketa na LinkedInu i Instagramu pokazuju da za mnoge to ne vrijedi.
Godišnji je za rješavanje zaostataka
Na LinkedInu, 43 % ispitanika obavlja zaostale radne zadatke dok su na odmoru, dok 53 % redovito provjerava poslovne e-mailove. Nakon povratka s odmora, 61 % ih ne osjeća veću motivaciju na poslu. Kada su u pitanju naši pratitelji na Instagramu, samoinicijativno obavljanje zadataka također nije rijetkost. Čak 33 % ispitanika priznaje da obavlja zaostale radne zadatke u vrijeme godišnjeg odmora, dok ih 47 % razmišlja o poslovima koji ih čekaju po povratku.
Na Instagramu, 61 % ispitanika je iskoristilo svoj stari godišnji odmor, no samo 43 % ih se uspjelo potpuno odmoriti od posla. Nadalje, skoro dvije trećine sudionika ankete se ne osjeća produktivnije nakon povratka s odmora. Još više njih, čak 74 %, ne primjećuje ni povećanu motivaciju.
Komunikacija sa suradnicima neprestaje na odmoru
Što se tiče komunikacije tijekom odmora, 68 % ispitanika provjerava poslovne e-mailove. U 35 % slučajeva ih kontaktiraju nadređeni, a u 68 % kolege. To dovodi do toga da se čak dvije trećine ispitanika osjeća uznemireno zbog poslovnih kontakata tijekom odmora. O potrebi za odmakom od poslovne svakodnevice jasno govori to što 73 % sudionika naše ankete ne želi biti u toku čak ni s važnijim zbivanjima na poslu dok su na odmoru.
Ukupno gledajući, ovomjesečni #VoxPopuliRezultati naglašavaju potrebu za jasnijim granicama između posla i odmora kako bi se osigurala bolja kvaliteta odmora i povećala motivacija i produktivnost zaposlenika nakon povratka na posao. Potičemo sve da tijekom odmora iskoriste priliku za potpuni odmor i isključenje iz poslovnih obveza kako bi se vratili svježi i motivirani za nove izazove.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.