Lansirali smo Central Point Adria

CPA je regionalni hub za komunikacijski menadžment.

1 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

U suradnji s kolegama iz agencije Olaf & McAteer danas smo lansirali novi brend na komunikacijskom tržištu pod nazivom Central Point Adria. Central Point Adria je regionalni hub za pružanje usluga komunikacijskog menadžmenta u Adriatic regiji i uz Hrvatsku pokriva tržišta Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Kosova, Sjeverne Makedonije i Albanije.

 

Benefiti za klijente

 

Klijentima omogućava dubinski uvid u regionalna tržišta, kombinirani know-how agencija Dialog i Olaf i mogućnost optimizacije resursa, a radi na SPOC (Single Point Of Contact) principu. To znači da klijenti, sukladno vlastitoj organizacijskoj shemi, biraju hoće li vođenje komunikacije u regiji prepustiti timovima u Zagrebu ili u Beogradu.

 

Marina Čulić Fischer, direktorica agencije Dialog komunikacije, izjavila je: “Ponosni smo što smo naše dugogodišnje partnerstvo s kolegama i prijateljima iz Olafa pretočili u suradnju koja će kako nama, tako i našim klijentima, pružiti mogućnost daljnjeg razvoja i napretka. Vidimo veliki potencijal u regionalnom povezivanju. Central Point Adria predstavlja priliku za efikasniju komunikaciju naših partnera i otvara niz novih poslovnih mogućnosti.”

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri načina kako će GenAI oblikovati komunikaciju u 2026.

Predviđamo koji GenAI trendovi će se najviše odraziti na posao komunikacijskih stručnjaka tijekom 2026. godine.

Trendovi na društvenim mrežama za 2026. godinu: manje buke, više smisla

U 2026. vrijednost će imati sadržaj koji je osoban i prepoznatljiv, kakav AI ne može proizvesti.

Hrvatski influenceri zarađuju sve više, ali brine ih negativna percepcija javnosti

Proveli smo istraživanje DIABLOG, najnoviji i najopsežniji pregled domaće industrije kreatora sadržaja