Lansiran THE GREEN HUB

Platforma će se fokusirati na održivo poslovanje kompanija

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Potaknuti promjenama u Zemljinom ekosustavu nastalim uslijed dramatičnog povećanja onečišćenja plastikom te povezanom globalnom ekološkom krizom koja ukazuje na potrebu rapidnog djelovanja i promjena u načinu poslovanja i ponašanja pojedinaca, agencija Dialog komunikacije u suradnji s inicijativom Ditch Plastic Croatia pokrenula je platformu THE GREEN HUB.

Ova u Hrvatskoj jedinstvena platforma zainteresiranim organizacijama nudi usluge definiranja održivih praksi, edukaciju zaposlenika, pružanje konkretnih alata za prelazak na održivi način poslovanja, osmišljavanja i implementacije održivih društveno odgovornih projekata, te predlaganja alternativa u proizvodnim procesima.

“THE GREEN HUB platforma nastala je iz potrebe da počnemo mijenjati postojeće navike i postupke kao odgovorni pojedinci, organizacije i društvo u cjelini. Tvrtke imaju veliki utjecaj na društvo te smo ih prepoznali kao pokretače pozitivnih (i neizbježnih) promjena koje nam predstoje u bliskoj budućnosti.” – izjavila je Tihana Veljačić, osnivačica inicijative Ditch Plastic Croatia.

“Iznimno mi je zadovoljstvo što je agencija Dialog komunikacije dio THE GREEN HUB platforme. Spoj našeg dugogodišnjeg iskustva u sferi komunikacijskog konzultinga i društveno odgovornog poslovanja i inicijative Ditch Plastic Croatia koja nosi nužno potrebni know-how iz domene zaštite okoliša dobitna je kombinacija u poticanju kompanija da čim prije pređu na održivo poslovanje.” – izjavila je Marija Margareta Klika, starija savjetnica u agenciji Dialog komunikacije.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tajne uspješnog influencer marketing menadžmenta

Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.

Messy Aesthetic: od kaosa do karaktera

Zašto “neuredno” postaje nova strategija autentične komunikacije

DIABLOG se vraća!

Pokrećemo novo istraživanje o hrvatskoj influencer sceni