
Četiri primjera koji će vam pomoći u izgradnji učinkovite ESG komunikacijske strategije
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Kampanjom smo predstavili čak 14 brendova
BIPA Hrvatska širi svoj asortiman s proizvodima vlastite robne marke s 14 brendova i preko 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo. Tim povodom organizirali smo kampanju čiji je središnja točka bio Bipa Spring Brunch održan u atraktivnom prostoru Cogito-Uranie u centru Zagreba.
Na eventu se okupilo preko stotinu novinara, infuencera i partnera koji su se zabavili uz popularnu zagrebačku DJ-ici Reu, dok se na velikom platnu premijerno prikazivao kampanjski TV spot.
Prostor smo ukrasili raskošnim i fotogeničnim cvjetnim aranžmanima koji su se savršeno uklopili u brending i na kojima smo komunicirali ključne poruke kampanje, što je potaknulo više od stotinu objava na društvenim mrežama.
Po završetku eventa plasirali smo priopćenje za javnost kojeg je objavilo preko 30 vodećih lifestyle medija.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.