Lansiranje BIPA robnih marki

Kampanjom smo predstavili čak 14 brendova

1 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

BIPA Hrvatska širi svoj asortiman s proizvodima vlastite robne marke s 14 brendova i preko 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo. Tim povodom organizirali smo kampanju čiji je središnja točka bio Bipa Spring Brunch održan u atraktivnom prostoru Cogito-Uranie u centru Zagreba.

 

Magični broj 100

 

Na eventu se okupilo preko stotinu novinara, infuencera i partnera koji su se zabavili uz popularnu zagrebačku DJ-ici Reu, dok se na velikom platnu premijerno prikazivao kampanjski TV spot.

 

Prostor smo ukrasili raskošnim i fotogeničnim cvjetnim aranžmanima koji su se savršeno uklopili u brending i na kojima smo komunicirali ključne poruke kampanje, što je potaknulo više od stotinu objava na društvenim mrežama.

 

Po završetku eventa plasirali smo priopćenje za javnost kojeg je objavilo preko 30 vodećih lifestyle medija.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Četiri primjera koji će vam pomoći u izgradnji učinkovite ESG komunikacijske strategije

Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa

More than a dinner with NIVEA

Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?

Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.