Ljeto na daljinu: Fleksibilni rad postaje (nova) norma
Rad s različitih lokacija tijekom ljetnih mjeseci sve se više potvrđuje kao održiv i učinkovit model, s konkretnim koristima za većinu ispitanika.
—
2 min za čitanje
Piše:
Filip Vuković
Tijekom ljetnih mjeseci sve je izraženija potreba za većom fleksibilnošću, pa tako i u načinu rada. U najnovijoj Vox Populi anketi pitali smo naše pratitelje kako doživljavaju rad na daljinu tijekom ljetnih mjeseci. Rezultati pokazuju da fleksibilni ljetni model rada više nije povlastica, nego očekivanje, a povjerenje i produktivnost rastu proporcionalno slobodi lokacije.
Produktivnost i zdravlje ne ovise o uredu
Čak 67 % ispitanika ima mogućnost rada od kuće tijekom ljeta, a među njima 63 % planira duži period takvog rada, većinom više od tjedan dana. Ključno pitanje nije više mogu li, nego koliko dugo žele raditi izvan ureda.
Najveći dobitak? Bolja koncentracija i zdravlje. Čak 92 % ispitanika tvrdi da fleksibilnost pozitivno utječe na produktivnost, dok ih 96 % smatra da ima pozitivan utjecaj i na mentalno i fizičko zdravlje. Svi ispitanici slažu se da fleksibilni model rada poboljšava ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Zanimljivo je i da većina (68 %) radi jednako kao i inače, 14 % čak i više, što dodatno ruši stereotipe o „opuštenom“ radu na daljinu.
Povjerenje prije svega
Fleksibilni modeli rada više nisu samo benefit – 88 % ispitanika očekuje ih od svog poslodavca, a 71 % izjavljuje da mogućnost rada s različitih lokacija povećava njihovu lojalnost tvrtki. Ipak, 59 % smatra da takav način rada zahtijeva veće međusobno povjerenje.
Povezanost tima? 73 % ispitanika navodi da fleksibilan rad pozitivno utječe i na timsku dinamiku. To pokazuje da udaljenost nije prepreka kad su komunikacija i organizacija unutar tima kvalitetno postavljeni.
Zaključno, rad s udaljene lokacije više nije eksperiment, nego model koji funkcionira. Poslodavci koji to prepoznaju ne dobivaju samo zadovoljnije ljude, već i produktivnije, lojalnije i dugoročno povezane timove.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.