Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

2 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

 

Autentični primjeri iz svakodnevnog života

Obzirom na temu, odabrali smo nekoliko kreatorica sadržaja koje dijele vrijednosti Ecover brenda i svojim pratiteljima na autentičan način mogu prenijeti svoje održive izbore i savjete za pravilnu brigu o odjeći i kućanstvu. U kampanji su tako sudjelovale insta mama i kreatorica sadržaja Iva Šutić, pjevačica i voditeljica Ida Prester koja je među najpoznatijim ljubiteljima vintage mode i second hand odjevnih predmeta te Nina Skočak, novinarka i politologinja te jedna od praćenijih hrvatskih TikTokerica. Svaka od njih na sebi svojstven način je uklopila Ecover u svakodnevni život i pokazala na vlastitom primjeru održive izbore kojima ne samo da pažljivo brine o odjeći i svojem domu, već i okolišu.

 

Primjer sadržaja iz kampanje kreatorice Nine Skočak:

@ninaskocak

Laundry day uz Ecover ????♥️ ???? Pakiranje od 100% reciklirane plastike, biorazgradivi sastojci, nježni za kožu i djeluju na nižim temperaturama čime i štedimo energiju – preporuka! ???? #Ecover #letsliveclean #ninaskocak #longervideo

♬ Carmen Habanera, classical opera(1283412) – perfectpanda

Palac gore za održivost

Ecover proizvode smo uklopili u svakodnevne situacije, s kojima se naša željena ciljna skupina može poistovjetiti i prikazali održive navike koje lako i jednostavno mogu usvojiti, a što su korisnici društvenih mreža prepoznali i nagradili visokim engagementom. Kampanja je uključivala 6x IG Reelsa, 2x TT videa te 24x IG story objave, a koji su rezultirali s ukupno 71.413 interakcija. Sadržaji u kampanji ostvarili su 3.4 milijuna impresija, dijelom i kao rezultat oglašavanja Instagram objava, ali i zahvaljujući visokom organskom dosegu, osobito na TikToku.

 

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.

Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.