Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
—
2 min za čitanje
Piše:
Nataša Blagojević
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Autentični primjeri iz svakodnevnog života
Obzirom na temu, odabrali smo nekoliko kreatorica sadržaja koje dijele vrijednosti Ecover brenda i svojim pratiteljima na autentičan način mogu prenijeti svoje održive izbore i savjete za pravilnu brigu o odjeći i kućanstvu. U kampanji su tako sudjelovale insta mama i kreatorica sadržaja Iva Šutić, pjevačica i voditeljica Ida Prester koja je među najpoznatijim ljubiteljima vintage mode i second hand odjevnih predmeta te Nina Skočak, novinarka i politologinja te jedna od praćenijih hrvatskih TikTokerica. Svaka od njih na sebi svojstven način je uklopila Ecover u svakodnevni život i pokazala na vlastitom primjeru održive izbore kojima ne samo da pažljivo brine o odjeći i svojem domu, već i okolišu.
Primjer sadržaja iz kampanje kreatorice Nine Skočak:
Laundry day uz Ecover ????♥️ ???? Pakiranje od 100% reciklirane plastike, biorazgradivi sastojci, nježni za kožu i djeluju na nižim temperaturama čime i štedimo energiju – preporuka! ???? #Ecover#letsliveclean#ninaskocak#longervideo
Ecover proizvode smo uklopili u svakodnevne situacije, s kojima se naša željena ciljna skupina može poistovjetiti i prikazali održive navike koje lako i jednostavno mogu usvojiti, a što su korisnici društvenih mreža prepoznali i nagradili visokim engagementom. Kampanja je uključivala 6x IG Reelsa, 2x TT videa te 24x IG story objave, a koji su rezultirali s ukupno 71.413 interakcija. Sadržaji u kampanji ostvarili su 3.4 milijuna impresija, dijelom i kao rezultat oglašavanja Instagram objava, ali i zahvaljujući visokom organskom dosegu, osobito na TikToku.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Male pobjede za veliki učinak
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.