
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Obzirom na temu, odabrali smo nekoliko kreatorica sadržaja koje dijele vrijednosti Ecover brenda i svojim pratiteljima na autentičan način mogu prenijeti svoje održive izbore i savjete za pravilnu brigu o odjeći i kućanstvu. U kampanji su tako sudjelovale insta mama i kreatorica sadržaja Iva Šutić, pjevačica i voditeljica Ida Prester koja je među najpoznatijim ljubiteljima vintage mode i second hand odjevnih predmeta te Nina Skočak, novinarka i politologinja te jedna od praćenijih hrvatskih TikTokerica. Svaka od njih na sebi svojstven način je uklopila Ecover u svakodnevni život i pokazala na vlastitom primjeru održive izbore kojima ne samo da pažljivo brine o odjeći i svojem domu, već i okolišu.
Primjer sadržaja iz kampanje kreatorice Nine Skočak:
@ninaskocak Laundry day uz Ecover ????♥️ ???? Pakiranje od 100% reciklirane plastike, biorazgradivi sastojci, nježni za kožu i djeluju na nižim temperaturama čime i štedimo energiju – preporuka! ???? #Ecover #letsliveclean #ninaskocak #longervideo
Ecover proizvode smo uklopili u svakodnevne situacije, s kojima se naša željena ciljna skupina može poistovjetiti i prikazali održive navike koje lako i jednostavno mogu usvojiti, a što su korisnici društvenih mreža prepoznali i nagradili visokim engagementom. Kampanja je uključivala 6x IG Reelsa, 2x TT videa te 24x IG story objave, a koji su rezultirali s ukupno 71.413 interakcija. Sadržaji u kampanji ostvarili su 3.4 milijuna impresija, dijelom i kao rezultat oglašavanja Instagram objava, ali i zahvaljujući visokom organskom dosegu, osobito na TikToku.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.