Na četvrtom DIABLOGU tema društvene odgovornosti

Na četvrtom izdanju DIABLOGA jedna od glavnih tema bit će društvena odgovornost.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Na četvrtom izdanju DIABLOGA, jedine hrvatske konferencije koja se bavi isključivo blogerima i kreatorima sadržaja i koja se ove godine održava 20. studenog u prostoru Kaptol Boutique Cinema, jedna od glavnih tema bit će društvena odgovornost.

Poznati novinar, kolumnist i bloger Domagoj Jakopović Ribafish prezentirat će izazove, postignuća i rezultate vrlo zapažene kampanje RokOtok te će sudjelovati na okruglom stolu o društveno angažiranim kampanjama, gdje će mu se pridružiti YouTuberica Barbara Vesanović (@debela.barbara) i novinarka i blogerica Mija Dropuljić (@mijad), koja već drugu godinu zaredom provodi uspješnu kampanju oborbi protiv raka dojke #volimcice.

O onoj drugoj, komercijalnoj strani suradnje s blogerima i influencerima prezentaciju pod nazivom “Dvije strane medalje” održat će Norman Mueller, direktor marketinga tvrtke Huawei Technologies i Domagoj Sever, fotograf, influencer i stručnjak za društvene mreže, koji će zajedno predstaviti neke od najuspješnijih kampanji tvrtke Huawei.

Early Bird kotizacije za četvrto izdanje DIABLOGA mogu se kupiti putem sustava Entrio, a sve novosti vezane uz konferenciju mogu se pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?

Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.

Kreativni alati za male timove

Kreativnost traži hrabrost, znatiželju i prave alate

Tvrtke oprezno planiraju komunikacijske budžete za 2026.

Rezultati Vox Populi ankete otkrivaju gdje će kompanije ulagati više, a gdje rezati u 2026.