Na DIABLOGU 30 govornika i 11 sati programa

Za treće izdanje DIABLOGA, koje će se održati 21. studenog u Kaptol Boutique Cinema, pripremili smo više od 30 govornika i 11 sati programa.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Program će se održavati paralelno u dvije dvorane, a osim predavanja, prezentacija i radionica na rasporedu su i tri okrugla stola na kojima će se raspravljati o aktualnim temama vezanim uz hrvatske i regionalne kreatore sadržaja, te influencers marketing.

Glavna tema konferencije biti će pokrivena kroz okrugli stol naziva “Autentičnost blogera i influencera i utjecaj na GenZ”, kojeg će moderirati Ivan Brezak Brkan(www.ibb.fyi), bloger, osnivač i glavni urednik portala Netokracija. Njegovi gosti biti će Matej Lončarić (Joomboos), Milan Vučićević (Nichim Izazvan), Ivica Kostelić, Lana Klingor Mihić i Andrea Andrassy.

Treće godišnje istraživanje o blogerskoj sceni upravo je otvoreno, a svi zainteresirani kreatori sadržaja u njemu mogu sudjelovati do 31. listopada. U prošlogodišnjem istraživanju, osim najboljih brendova, nagrađeni su i najbolji blogeri, te je odabran najinfluencer. Ta je prestižna nagrada otišla u ruke Elle Dvornik(I am Ella), koja je ujedno osvojila i priznanje za najblogericu u kategoriji putovanja. U kategorijama moda, ljepota i gastro najboljima su proglašene Matea Frajsberger(Click4Chic), Maruša Plenković(Beautybloggette) i Sanja Mijac(Domaćica Sanja).

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?

Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.

Kreativni alati za male timove

Kreativnost traži hrabrost, znatiželju i prave alate

Tvrtke oprezno planiraju komunikacijske budžete za 2026.

Rezultati Vox Populi ankete otkrivaju gdje će kompanije ulagati više, a gdje rezati u 2026.