Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z

Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.

2 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

U posljednjih nekoliko godina Europska komisija poduzela je brojne ambiciozne korake kako bi oblikovala bolju budućnost za Europu. Kroz kampanju na društvenim mrežama u suradnji s popularnim kreatorima sadržaja željeli smo neke od tih koraka približiti mladim ljudima, pokazujući im kako Europska unija izravno utječe na njihove živote.

Relevantnost i autentičnost

U suradnji s kreatorima, definirali smo nekoliko tema koje smo prepoznali kao relevantne i u kojima smo na zanimljiv način mogli prenijeti najvažnija europska postignuća publici koja preferira jednostavan i pitak sadržaj te dinamične video formate. Odabrane teme obuhvaćale su Europski zeleni plan i strategiju rasta koja štiti klimu, pružanje podrške u trenutcima katastrofa kroz prizmu raznih nepredviđenih događaja s kojima se Europa suočila posljednjih godina te digitalnu strategiju EU-a, s naglaskom na Akt o digitalnim uslugama i Akt o umjetnoj inteligenciji.

Kreatori koji su nam se pridružili u kampanji bili su TikToker Niko Čuturić, greenfluencerica Matea Frajsberger te mladi poduzetnici Iva Tokić i Dario Marčac. Svaki od njih temu je obradio na sebi svojstven način. Niko je primjerice na duhovit način obradio temu umjetne inteligencije i brojnih koristi koje nam donosi, kao i važnosti njezine regulacije i uloge EU-a, utjelovljujući lik „balkanske mame“ po kojoj ga pratitelji dobro prepoznaju. Ivan je pak podijelio iskustva iz prve ruke kada je u pitanju pomoć u kriznim situacijama kroz vrijeme koje je proveo s vatrogascima i policijskim službenicima naglašavajući zašto je važan Mehanizam civilne zaštite EU-a te rescEU, zajednička europska pričuva s flotom vatrogasnih aviona i helikoptera, zrakoplova za medicinsku evakuaciju i zalihama medicinskih proizvoda.

@ko.je.niko

Žena misli da će je AI zamijeniti… I ti možeš objasniti svojoj mami da nema razloga za brigu jer je Europska komisija prva institucija u svijetu koja je donijela Akt o umjetnoj inteligenciji kako bi poticali inovacije, ali i smanjili sve rizike koje umjetna inteligencija nosi. I ne, neće nas AI zamijeniti već nam može biti od iznimne koristi! EU je već financirao razne projekte u području u AI-a kao što su alati za razotkrivanje dezinformacija, inovativne tehnologije za rehabilitaciju pacijenata koju su doživjeli moždani udar, senzori za održivu proizvodnju hrane… Ima toga bezbroj. Pomaže li i vama AI u svakodnevnom životu? #EUDelivers #EU #EKHrvatska #EuropskaUnija #DigitalEurope #EUai #EuropeanCommission #DigitalEU #humor #smijesno #croatia #fora #mama #mame

♬ original sound – kojeNiko

 

Rezultati kampanje

Svi kreatori objavili su video na Instagramu i TikToku, tamo gdje se i nalazi naša željena ciljna publika. Videa su pregledana skoro 200.000 puta i ostvarila skoro 8.000 interakcija. Visok broj organskih  interakcija i pregleda videa sugerira da je kampanja bila vrlo uspješna. Važan zaključak iz ove kampanje u kojoj je primarna ciljna skupina vrlo mlada je da je najbolji pristup vrlo native sadržaj, poželjno duhovit, jer na takav način najbolje možemo doprijeti do mladih.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

More than a dinner with NIVEA

Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?

Male pobjede za veliki učinak

Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.

Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate

Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.