OFFICE & FINANCE MANAGER WANTED!

„Dobra organizacija je pola posla“ ti je moto, a od brojeva te ne boli glava? Tražimo baš tebe!

2 min za čitanje
Piše: Dialog komunikacije

U potrazi smo za kolegom ili kolegicom koji/a će držati uredske konce u rukama i vješto baratati Excel tablicama, ima barem dvije godine radnog iskustva u agenciji ili korporaciji i suvereno barata engleskim jezikom.

Osim brige o besprijekornom funkcioniranju ureda, u suradnji s našim računovodstvenim servisom između ostalog bit ćeš zadužen/a za uredsku blagajnu, raditi obračune putnih naloga, financijske izvještaje, unositi ulazne račune i izdavati izlazne račune u programu e-računi. Također, pratit ćeš obveze prema dobavljačima i kupcima i biti zadužen/a za platni promet. Ako se budeš želio/željela pridružiti i radu na klijentima, nećemo te odbiti 🙂

Mi ćemo ti pružiti svu podršku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi te dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju.

Mjesto rada je Zagreb, hibridno (petkom i po potrebi radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski ZOO, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu i stimulativne nagrade za posebna postignuća. Ako si ljubitelj/ica kretanja, možeš se priključiti i našem Zelenom izazovu te iskoristiti Zeleni bonus.

Tvoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!” i kratko motivacijsko pismo očekujemo do 26. lipnja 2023. na mail info@dialog-komunikacije.hr.

Sretno!

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tajne uspješnog influencer marketing menadžmenta

Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.

Messy Aesthetic: od kaosa do karaktera

Zašto “neuredno” postaje nova strategija autentične komunikacije

DIABLOG se vraća!

Pokrećemo novo istraživanje o hrvatskoj influencer sceni