Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.
—
2 min za čitanje
Piše:
Marina Fischer
Natječaji za agencijske usluge sve su zahtjevniji, jer je tržište komunikacija sve kompleksnije. To posebno vrijedi za natječaje velikih međunarodnih brendova, kod kojih sve češće vidimo regionalni pristup. Dialog je u zadnja tri mjeseca tri puta bio pozvan na takve natječaje.
Što klijenti žele
Klijenti traže agencije koje nude optimalan miks nekoliko ključnih elemenata: kapacitet i kompetenciju, strateški pristup, kreativnost, izvrsno poznavanje lokalnog tržišta i najbolju vrijednost za novac. Već u prvoj fazi natječaja često žele vidjeti poslovne izvještaje, popis referentnih klijenata, relevantne studije slučajeva, popis usluga, pregled konkurencije i/ili medijske scene, biografije članova potencijalnog tima, a ponekad i preporuke postojećih klijenata, novinara, suradnika i donositelja odluka.
Kreativna faza pod pritiskom rokova
Ako je agencija zadovoljila osnovne kriterije, slijedi brief (projektni zadatak), gdje se traže komunikacijska strategija, inovativnost u pristupu i kreativnost u rješavanju postavljenog zadatka. Najveći izazovi u ovoj fazi mogu biti nepotpune informacije i kratki rokovi, jer je agenciji potrebno vrijeme za razumijevanje izazova, postavljanje strategije i razvoj kreativnih rješenja, a nerijetko i traženog budžeta i hodograma kampanje.
Završna faza i pregovori s nabavom
Ponekad postoji i treća faza natječaja, dodatni zadatak s još kraćim rokovima. Klijent tada želi vidjeti agilnost i “ključ u ruke”. Ako dođete do kraja procesa, slijede pregovori s nabavom, gdje se razgovara o eventualnim popustima ili PBR modelu.
Zaključno, u natječaju se možete istaknuti iskustvom, strateškim pristupom, agilnošću, inovacijom, profesionalnošću i transparentnošću u pregovorima. Dodatno, prezentacije moraju biti vizualno atraktivne i angažirajuće, što se nama u Dialogu pokazalo kao dobitna kombinacija.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.