Iako smo još prošli tjedan zaposlenicima iskomunicirali set preporuka o ponašanju vezano uz širenje koronavirusa, kao što su ograničavanje putovanja, briga o higijeni i mogućnost rada od kuće za sve koji to žele, danas nas se u uredu okupilo cca 60%. Kolegica koja vodi Insights&Planning daje upute za prilagodbu komunikacije na društvenim mrežama za različite brendove koje vodimo, iz Ketchuma stižu mogući scenariji razvoja situacije na globalnoj razini. Pojačane su aktivnosti na klijentima iz sektora maloprodaje, turizam “gori”, neki klijenti odgađaju projekte i kampanje. Pripremamo planove za iduće razdoblje.
Utorak, 17. ožujka
Još nekoliko zaposlenika se odlučuje za rad od doma, sada nas je u uredu petero. Strogo poštujemo sve upute, svatko sjedi sam u sobi. Uređujemo prostor, sve je čisto i blistavo. Razgovaramo o uvođenju dežurstava, ali na kraju zaključujemo da to još nije potrebno. Odgođeno je Europsko nogometno prvenstvo i otkazane su kampanje koje su uz to trebale biti vezane. Razmišljamo možemo li za nekoga napraviti nešto dobro u ovoj krizi i odlučujemo se pro-bono ponuditi usluge komunikacijskog savjetovanja kompanijama iz najugroženijih industrija.
Srijeda, 18. ožujka
Uvodimo redovne virtualne kolegije po timovima i po klijentima. Dva brenda iz kategorije alkoholnih pića zamrzavaju svoje profile na društvenim mrežama. Mi razmišljamo o pozitivnim pričama koje bismo mogli generirati, ideja ne nedostaje. Mislimo da je to važno za opću atmosferu, ali i za naše zaposlenike. Klijent iz NGO sektora najavljuje lijepu javnu kampanju za lipanj. Ulazimo u drugi krug za odabir agencije na velikom regionalnom natječaju. Na razini struke raspravljamo o Vladinim mjerama za podršku gospodarstvu, a posebno malim i srednjim poduzetnicima, jer iz tog sektora dolazi najveći broj agencija.
Četvrtak, 19. ožujka
Nastavno na najnovije preporuke Nacionalnog stožera civilne zaštite, donosimo odluku o fizičkom zatvaranju ureda u Šoštarićevoj. Klijent iz turističkog sektora otkazuje proaktivnu komunikaciju s medijima, a klijent iz prehrambenog sektora naručuje veliki posao za Hrvatsku i Sloveniju. Stiže nam prekrasno, motivirajuće i inspirirajuće pismo od regionalne direktorice jedne velike multinacionalke, u kojem između ostalog piše: “Sada je vrijeme da nađemo novi glas i upotrijebimo svoje platforme za opće dobro. U najmračnijim vremenima svjetlo ljudske dobrote i kreativnosti svijetli najjače.”
Petak, 20. ožujka
Stiže potvrda kampanje planirane za lipanj i narudžbenice za dva ranije dogovorena projekta. Javljaju nam se klijenti koji su zainteresirani za doniranje sredstava zdravstvenom sektoru, u rekordnom roku ispitujemo sve mogućnosti i šaljemo prijedloge. Dežurna ekipa iz zgrade po našim je naputcima uredila sanitarne prostorije u uredu, koje sada izgledaju kao mini-welness. Poslali su nam i fotke, akcija je naišla na opće oduševljenje zaposlenih.
Ponedjeljak, 23. ožujka
U subotu je kolegici bio rođendan, a obzirom da je ovo prvi kojeg nećemo proslaviti zajedno, otvaramo WhatsApp grupu za neposredniju i intimniju komunikaciju. Množe se dobre želje s obećanjem da ćemo napraviti veeliki tulum kad se ponovno svi okupimo u uredu. Dobre vibracije od subote u nedjelju zamjenjuju poruke šoka, straha i nevjerice zbog potresa koji je pogodio Zagreb. Nudimo pomoć jedni drugima, ja odlazim do ureda da utvrdim razinu štete. Na sreću, posljedice potresa su minorne. Svi smo cijeli dan na nogama, neprestano komuniciramo. U ponedjeljak ulazimo s prekrasnom porukom jedne kolegice: “Jedva čekam da opet u ponedjeljak oko 8.30 uđem u Dialog, pozdravim prvo Karlu, mahnem svima u digitalnom timu, pa uđem u svoju sobu po izvještaj kako je kome protekao vikend. I onda da prionemo poslu, pa za ručak šmugnem s Natašom i Ana-Marijom u Vegan Špek. A kad se vratim uletim Marini u sobu s nekom dobrom viješću. Jedva, jedva čekam!” I tako je ponedjeljak ujutro, nakon relativno mirne moći, ipak protekao konstruktivno i pozitivno, prvi Skype call odradili smo za Beiersdorf, drugi za Nestle, treći s financijama (a nije još ni vrijeme ručka). Pripremamo plasman vijesti koje smo s klijentima dogovarali prošli tjedan. Ima puno dobrih stvari – bonusi blagajnicama u maloprodaji, donacije, start nove udruge.. Kao da smo se već prilagodili “novom normalnom”. Pozdravljamo mjere Grada Zagreba za ublažavanje posljedica koronavirusa na poslovanje poduzetnika. Novi covid-tjedan je pred nama, nadamo se da će sve uskoro krenuti na bolje i da nam se tlo pod nogama više neće ljuljati.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.