Omiljeni lik kultne serije naučio nas je kako samopouzdanje i upornost oblikuju uspješne PR-ovce
—
3 min za čitanje
Piše:
Marko Sitar
Serija Seks i grad definitivno je jedna od najutjecajnijih serija koja se ikad pojavila na malom ekranu i zasluženo danas nosi kultni status (izuzevši upitni spin-off And Just Like That, u kojem se Samantha pojavila na svega dvije i pol minute – ali to je već tema za neki drugi tekst). Osim što je suvereno rušila tabue u temama poput seksualnosti i emancipacije žena, rijetko je šira publika prije toga imala priliku vidjeti lik koji se bavi odnosima s javnošću, poput Samanthe Jones. Iako je realnost PR-a daleko od glamura i sjaja prikazanog u seriji, Samantha nas je ipak naučila nekoliko važnih lekcija koje vrijedi primijeniti u ovom poslu.
U nastavku donosimo ključne PR lekcije koje možemo naučiti od nje.
Budite sigurni u sebe i svoju vrijednost
Samanthino samopouzdanje je njezina najistaknutija karakteristika. Beskompromisno je svoja i hrabro slijedi ono što želi – kako u poslu, tako i u privatnom životu. Ne boji se riskirati i daje dojam osobe na koju se može osloniti jer sve ima “u malom prstu”.
Samopouzdanje je ključna osobina svakog PR stručnjaka. Naša uloga je graditi povjerenje klijenata, pokazati im da mogu računati na nas i biti sigurni u ono što radimo. Ukratko, samopouzdanje je temelj povjerenja klijenata.
Networking je ključan
Jedno od Samanthinih najvećih oružja su njezine socijalne vještine. PR je profesija u svojoj srži temeljena na odnosima, stoga je iznimno važno imati pouzdanu mrežu kontakata – novinara, influencera, urednika i drugih dionika.
Dobra mreža kontakata omogućuje lakše ostvarivanje ciljeva, plasiranje poruka koje dopiru do publike i brzo reagiranje u kriznim situacijama. Networking također otvara vrata novim kampanjama, klijentima i suradnjama koje možda ne bi bile dostupne formalnim kanalima.
Upornost se isplati
Samantha ne prihvaća „ne“ u situacijama koje su od njezinog osobnog interesa ili interesa klijenta. Iako u stvarnom životu ne možemo koristiti sve metode koje ona koristi, njezina upornost je lekcija koju bi svaki PR-ovac trebao usvojiti.
Stav „sve se može kad se hoće“ cijenjen je i kod klijenata i kod poslodavaca. Ne odustajte – upornost u PR-u donosi rezultate.
Izgradnja osobnog brenda
Kako bismo gradili reputaciju i ugled svojih klijenata, prvo moramo izgraditi svoj vlastiti brend. Važno je biti vidljiv, autentičan i dosljedan, kako bi se kroz vlastitu prisutnost stvorilo povjerenje i kredibilitet.
Konkurencija u PR-u je velika, stoga je važno istaknuti se i pokazati da možemo više i bolje od drugih. Snažan osobni brend otvara vrata novim prilikama i suradnjama.
Zaključak
Iako nas Samantha Jones možda nije naučila sve o tehničkim aspektima PR-a, pokazala nam je koliko su samopouzdanje, hrabrost i odlučnost ključni u ovom poslu. U PR-u, kao i u životu, oni koji se ne boje istaknuti i uložiti trud često ostvaruju najveći uspjeh.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.