PR lekcije koje možemo naučiti od Samanthe Jones

Omiljeni lik kultne serije naučio nas je kako samopouzdanje i upornost oblikuju uspješne PR-ovce

3 min za čitanje
Piše: Marko Sitar

Serija Seks i grad definitivno je jedna od najutjecajnijih serija koja se ikad pojavila na malom ekranu i zasluženo danas nosi kultni status (izuzevši upitni spin-off And Just Like That, u kojem se Samantha pojavila na svega dvije i pol minute – ali to je već tema za neki drugi tekst). Osim što je suvereno rušila tabue u temama poput seksualnosti i emancipacije žena, rijetko je šira publika prije toga imala priliku vidjeti lik koji se bavi odnosima s javnošću, poput Samanthe Jones. Iako je realnost PR-a daleko od glamura i sjaja prikazanog u seriji, Samantha nas je ipak naučila nekoliko važnih lekcija koje vrijedi primijeniti u ovom poslu.

U nastavku donosimo ključne PR lekcije koje možemo naučiti od nje.

Budite sigurni u sebe i svoju vrijednost

Samanthino samopouzdanje je njezina najistaknutija karakteristika. Beskompromisno je svoja i hrabro slijedi ono što želi – kako u poslu, tako i u privatnom životu. Ne boji se riskirati i daje dojam osobe na koju se može osloniti jer sve ima “u malom prstu”.

Samopouzdanje je ključna osobina svakog PR stručnjaka. Naša uloga je graditi povjerenje klijenata, pokazati im da mogu računati na nas i biti sigurni u ono što radimo. Ukratko, samopouzdanje je temelj povjerenja klijenata.

Networking je ključan

Jedno od Samanthinih najvećih oružja su njezine socijalne vještine. PR je profesija u svojoj srži temeljena na odnosima, stoga je iznimno važno imati pouzdanu mrežu kontakata – novinara, influencera, urednika i drugih dionika.

Dobra mreža kontakata omogućuje lakše ostvarivanje ciljeva, plasiranje poruka koje dopiru do publike i brzo reagiranje u kriznim situacijama. Networking također otvara vrata novim kampanjama, klijentima i suradnjama koje možda ne bi bile dostupne formalnim kanalima.

Upornost se isplati

Samantha ne prihvaća „ne“ u situacijama koje su od njezinog osobnog interesa ili interesa klijenta. Iako u stvarnom životu ne možemo koristiti sve metode koje ona koristi, njezina upornost je lekcija koju bi svaki PR-ovac trebao usvojiti.

Stav „sve se može kad se hoće“ cijenjen je i kod klijenata i kod poslodavaca. Ne odustajte – upornost u PR-u donosi rezultate.

Izgradnja osobnog brenda

Kako bismo gradili reputaciju i ugled svojih klijenata, prvo moramo izgraditi svoj vlastiti brend. Važno je biti vidljiv, autentičan i dosljedan, kako bi se kroz vlastitu prisutnost stvorilo povjerenje i kredibilitet.

Konkurencija u PR-u je velika, stoga je važno istaknuti se i pokazati da možemo više i bolje od drugih. Snažan osobni brend otvara vrata novim prilikama i suradnjama.

Zaključak

Iako nas Samantha Jones možda nije naučila sve o tehničkim aspektima PR-a, pokazala nam je koliko su samopouzdanje, hrabrost i odlučnost ključni u ovom poslu. U PR-u, kao i u životu, oni koji se ne boje istaknuti i uložiti trud često ostvaruju najveći uspjeh.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?

Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.

Kreativni alati za male timove

Kreativnost traži hrabrost, znatiželju i prave alate

Tvrtke oprezno planiraju komunikacijske budžete za 2026.

Rezultati Vox Populi ankete otkrivaju gdje će kompanije ulagati više, a gdje rezati u 2026.