Prokušanim receptom za uspjeh do fantastičnih rezultata
Dobrim odabirom tajminga, poruka u kampanji i kreatora sadržaja nastavili smo proljetnu influencer kampanju za brend Ecover i ostvarili fantastične rezultate!
—
2 min za čitanje
Piše:
Nataša Blagojević
Kako bismo što više ljudi potaknuli da usvoje održive navike i time spriječe da se njihovi omiljeni komadi odjeće, ali i tekstilni predmeti iz kućanstva prerano upute k odlagalištu otpada, u suradnji s kreatorima sadržaja za brend Ecover koji u svom portfoliju ima proizvode za čišćenje, pranje i njegu rublja s biorazgradivim, pažljivo odabranim sastojcima na biljnoj bazi, nastavili smo edukativnu kampanju na društvenim mrežama.
Provjeren recept za uspjeh
Na temelju prijašnjih iskustava, ponovili smo sastojke koji su ključni za uspjeh influencer kampanje:
prava poruka u pravo vrijeme – prvi dani proljeća uvijek nas potaknu na pospremanje ormara, ali da osvježimo dom kako bi zablistao na proljetnom suncu;
praktični primjeri – Ecover proizvode smo uklopili u svakodnevne situacije, s kojima se naša željena ciljna skupina može poistovjetiti i prikazali održive navike koje lako i jednostavno mogu usvojiti;
kreatorice sadržaja s kojima dijelimo vrijednosti – sadržaj smo upravo uz njihovu pomoć i šarm pretvorili u pitak i zanimljiv sadržaj uz koje se ako educirati ili inspirirati, bilo da je riječ o vintage komadima, čuvanju omiljenih odjevnih predmeta ili osvježavanju tekstilnih predmeta u kućanstvu.
Primjer sadržaja iz kampanje
Izvor: Instagram profil Ide prester
Manje je ponekad više
U kampanji su sudjelovale kreatorice sadržaja i influencerice Ida Prester, Marijana Batinić i Iva Šutić, svaka od njih na sebi svojstven način i uz odabir tema i ideja koje se uklapaju u njihov životni stil. Objavili smo ukupno pet Instagram Reel i Photo objava te sedam Instagram Storiesa, a ostvareno je više od 8 tisuća interakcija te su sadržaji pregledani više od tri milijuna puta.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Male pobjede za veliki učinak
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Integriranom NIVEA SUN kampanjom najavili smo početak ljeta i ostvarili sjajne rezultate
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.
Od zelene energije do AI-a: EU jezikom generacije Z
Uz pomoć popularnih mladih kreatora sadržaja mladima smo približili važne teme kao što su klimatske promjene i umjetna inteligencija te što sve EU radi po tom pitanju.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.