
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Dobrim odabirom tajminga, poruka u kampanji i kreatora sadržaja nastavili smo proljetnu influencer kampanju za brend Ecover i ostvarili fantastične rezultate!
Kako bismo što više ljudi potaknuli da usvoje održive navike i time spriječe da se njihovi omiljeni komadi odjeće, ali i tekstilni predmeti iz kućanstva prerano upute k odlagalištu otpada, u suradnji s kreatorima sadržaja za brend Ecover koji u svom portfoliju ima proizvode za čišćenje, pranje i njegu rublja s biorazgradivim, pažljivo odabranim sastojcima na biljnoj bazi, nastavili smo edukativnu kampanju na društvenim mrežama.
Na temelju prijašnjih iskustava, ponovili smo sastojke koji su ključni za uspjeh influencer kampanje:
Primjer sadržaja iz kampanje
Izvor: Instagram profil Ide prester
U kampanji su sudjelovale kreatorice sadržaja i influencerice Ida Prester, Marijana Batinić i Iva Šutić, svaka od njih na sebi svojstven način i uz odabir tema i ideja koje se uklapaju u njihov životni stil. Objavili smo ukupno pet Instagram Reel i Photo objava te sedam Instagram Storiesa, a ostvareno je više od 8 tisuća interakcija te su sadržaji pregledani više od tri milijuna puta.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.