Promjene u društvu, politika i umjetna inteligencija obilježile su ovogodišnju KOMferenciju
—
2 min za čitanje
Piše:
Štefica Škarika
KOMferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću, koja se ove godine održala od 7. do 9. studenoga u Splitu, još jednom je pokazala zašto je jedno od najvažnijih okupljanja stručnjaka iz područja komunikacija.
Ovogodišnje izdanje bavilo se, između ostalog, predsjedničkim izborima, utjecajem umjetne inteligencije na PR industriju i trendovima u društvu, a program je obuhvatio ključne teme poput etike, sigurnosti, digitalizacije i demografije.
Jokića biramo uvijek
Jedno od najzanimljivijih predavanja održao je dr. sc.Boris Jokić pod nazivom “Pick your poison”, u kojem je govorio o vezi između komunikacije i nekih od ključnih društvenih izazova poput straha od ratnih sukoba, ekonomske neizvjesnosti i demografskih promjena. Njegova analiza pružila je dublje razumijevanje uzroka ovih strahova, posebno relevantnih za PR industriju.
Predavanje dr. sc. Dejana Verčiča, “Etika u prirodnoj i umjetnoj inteligenciji,” dotaknulo se etičkih izazova koje umjetna inteligencija donosi komunikacijskim stručnjacima. U svom izlaganju Verčič je naglasio kako PR profesionalci trebaju odgovorno koristiti AI tehnologiju, imajući na umu potencijalne etičke i društvene implikacije.
Politika i PR vole se javno
Panel diskusija“Kakav predsjednik/ca treba Hrvatskoj”sučelila je dvije predsjedničke kandidatkinje – Mariju Selak Raspudići Ivanu Kekin, koje su nam otkrile što očekuju od nadolazećih izbora, koji bi bili njihovi prvi potezi na vlasti te u čemu bi se slagale s aktualnim premijerom.
Jednako zanimljiv bio je panel “Digitalni marketing u hrvatskoj politici: Inovacije i strategije”, koji je istaknuo kako su digitalni alati postali nezaobilazni u političkim kampanjama. Panelisti su podijelili iskustva i inovativne pristupe koji su oblikovali recentne kampanje u Hrvatskoj, naglašavajući važnost autentične i etične komunikacije.
Ova inspirativna predavanja i diskusije naglasile su kako napredak tehnologije, promjene u društvu i etički izazovi postaju ključne točke za profesionalce u odnosima s javnošću, koji se stalno moraju prilagođavati i odgovorno pristupati sve složenijem komunikacijskom okruženju.
Splite, vidimo se i dogodine!
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.