Senior PR Executive Wanted!

Ako si spreman/na za promjenu, pridruži se jednoj od najistaknutijih domaćih agencija za komunikacijski menadžment i postani dio našeg tima!

2 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Zbog dinamičnog rasta poslovanja tražimo kolegu ili kolegicu s barem tri godine iskustva u komunikacijskom menadžmentu, koji/a zna kako se operativno upravlja projektima i klijentima, vičan/na je svim formama pisanog izražavanja, suvereno barata odnosima s medijima i influencerima, okušao/la se i u event menadžmentu i aktivno se služi engleskim jezikom u govoru i pismu.

Uz svakodnevnu komunikaciju s klijentima očekujemo aktivno provođenje operativnih planova, kreiranje projektnih komunikacijskih koncepata, sudjelovanje u produkcijskim procesima, izradu izvještaja i prezentacija.

Ako si ambiciozna, odgovorna, proaktivna i organizirana osoba spremna za rad u dinamičnom, inkluzivnom i održivom okruženju, mogli bismo biti dobitna kombinacija.

Mi ćemo ti pružiti priliku za profesionalni rast i razvoj u više nego ugodnoj atmosferi, uz rad na nekim od vodećih domaćih i stranih klijenata koje servisiramo u zemlji i inozemstvu. Prednost imaju kandidati s iskustvom u agencijskom poslovanju.

Mjesto rada je Zagreb, hibridno (jedan dan u tjednu i po potrebi radimo od doma). Kućni ljubimci su dobrodošli u naš uredski zoo, a za tebe imamo spremnu i gratis teretanu, kao i stimulativne nagrade za posebna postignuća.

Tvoj životopis s naznakom “Hoću Dialog!”, preporuku bivšeg poslodavca i kratko motivacijsko pismo očekujemo na mail info@dialog-komunikacije.hr.

Sretno!

 

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri načina kako će GenAI oblikovati komunikaciju u 2026.

Predviđamo koji GenAI trendovi će se najviše odraziti na posao komunikacijskih stručnjaka tijekom 2026. godine.

Trendovi na društvenim mrežama za 2026. godinu: manje buke, više smisla

U 2026. vrijednost će imati sadržaj koji je osoban i prepoznatljiv, kakav AI ne može proizvesti.

Hrvatski influenceri zarađuju sve više, ali brine ih negativna percepcija javnosti

Proveli smo istraživanje DIABLOG, najnoviji i najopsežniji pregled domaće industrije kreatora sadržaja