Snapchat raste i ostvaruje dobre poslovne rezultate

Dionice tvrtke porasle su za više od 54%

2 min za čitanje
Piše: Piše: Anamarija Morić

Snap, matična tvrtka aplikacije Snapchat, objavila je svoju prvu tromjesečnu neto dobit, što je povećalo vrijednost dionica tvrtke za više od 54%.

Tvrtka je prijavila prihod od 1,3 milijarde dolara u posljednja tri mjeseca 2021., nadmašivši očekivanja Wall Streeta. Ostvarena neto dobit iznosila je 22,6 milijuna dolara. Na Snapchat se dnevno prijavljivalo oko 319 milijuna ljudi, što je porast od 20% u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.

Budućnost je u proširenoj stvarnosti

Snapova zarada u četvrtom tromjesečju obrnuto je propocionalna tromjesečnom učinku Facebooka, koji sepreimenovao u Metu. Facebook je izvijestio o zaradi ispod očekivanja, a naglašena je prvim padom dnevno aktivnih korisnika na njegovoj osnovnoj društvenoj mreži.

Snapchat nastavlja ulagati više u proširenu stvarnost (AR), koja korisnicima omogućuje preklapanje virtualne slike s njihovim pogledom na stvarni svijet. Korisnici mogu isprobati odjeću, naočale i druge dodatke koristeći AR. Tvrtka se također udružila s Universalom i organizirala prvi virtualni koncert s Jennifer Lopez i kolumbijskim pop pjevačem Malumom.

“Proširena stvarnost predstavlja jednu od naših najatraktivnijih dugoročnih prilika za rast. AR je jedinstven po tome što se radi o interaktivnom iskustvu koje oglašivačima donosi mjerljiv povrat ulaganja”, rekao je Jeremi Gorman, glavni izvršni direktor Snapa.

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tajne uspješnog influencer marketing menadžmenta

Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.

Messy Aesthetic: od kaosa do karaktera

Zašto “neuredno” postaje nova strategija autentične komunikacije

DIABLOG se vraća!

Pokrećemo novo istraživanje o hrvatskoj influencer sceni