Što je PR-ovac bez dobre medijske liste?

Donosimo pet jednostavnih savjeta kako do pripreme ključnog alata u odnosima s medijima.

2 min za čitanje
Piše: Marija Margareta Klika

1. DETEKTIRAJTE MEDIJE

Za početak krenite s detektiranjem svih medija koji prate područje i teme koje su vezane uz vašeg klijenta. Pritom, dodatno obratite pažnju postoji li i posebna rubrika ili emisija unutar tog medija u kojoj bi se vijesti vašeg klijenta mogle uklopiti.

2. DETEKTIRAJTE NOVINARA

Zatim potražite tko je autor tih članaka ili emisija te probajte doći do njegovog direktnog kontakta. Ukoliko tijekom pretrage nigdje nije naveden potpis osobe koju tražite, nazovite broj redakcije naveden u impresumu te na taj način pokušajte doći do autora. Mail adresa je prva stvar koja vas zanima, ako uz pristanak novinara dođete i do direktnog kontakt telefona tek tada i tu informaciju uvrstite na vašu listu.

3. NE ŠALJITE UVIJEK SVIMA SVE

Nakon što ste pripremili ukupnu listu medija, prije slanja same vijesti dobro promislite je li riječ o nečemu što bi npr. radijska postaja mogla objaviti i je li vijest primjerena slanju i televizijskim novinarima, te ovisno o tome napravite još jednu selekciju.

4. FOLLOW UP

Nakon što ste poslali vijest napravite i tzv. follow up (kontaktiranje) medija, kako biste provjerili zanima li novinara to što ste mu poslali i treba li možda još koju dodatnu informaciju. Budite oprezni kod follow up-a, nemojte pretjerivati ili zahtijevati od novinara da nešto objavi, on je taj koji o tome odlučuje, na vama je da napišete što bolji i zanimljiviji tekst.

5. TRETIRAJTE LISTU KAO „ŽIVO BIĆE“

Redovito pratite promjene na medijskoj sceni te sukladno tome osvježavajte svoju listu novim podacima i kontaktima.

 

 

 

 

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tajne uspješnog influencer marketing menadžmenta

Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.

Messy Aesthetic: od kaosa do karaktera

Zašto “neuredno” postaje nova strategija autentične komunikacije

DIABLOG se vraća!

Pokrećemo novo istraživanje o hrvatskoj influencer sceni