Tri projekta agencije Dialog komunikacije u finalu Grand PRix nagrada

Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.

Projekti koji su uvršteni u finale po kategorijama:

  • Poslovni sektor za male i srednje tvrtke; projekt „100 godina NIVEA njege“; klijent Beiersdorf Hrvatska
  • Najbolja prilagodba globalne kampanje; projekt „Predstavi svoju ekipu“; klijent adidas
  • Interna komunikacija; projekt „Trojke“

Nagrada Grand PRix, dodjeljuje se već šestu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tri načina kako će GenAI oblikovati komunikaciju u 2026.

Predviđamo koji GenAI trendovi će se najviše odraziti na posao komunikacijskih stručnjaka tijekom 2026. godine.

Trendovi na društvenim mrežama za 2026. godinu: manje buke, više smisla

U 2026. vrijednost će imati sadržaj koji je osoban i prepoznatljiv, kakav AI ne može proizvesti.

Hrvatski influenceri zarađuju sve više, ali brine ih negativna percepcija javnosti

Proveli smo istraživanje DIABLOG, najnoviji i najopsežniji pregled domaće industrije kreatora sadržaja