Tri projekta agencije Dialog komunikacije u finalu Grand PRix nagrada

Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.

1 min za čitanje
Piše: Dialog Komunikacije

Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.

Projekti koji su uvršteni u finale po kategorijama:

  • Poslovni sektor za male i srednje tvrtke; projekt „100 godina NIVEA njege“; klijent Beiersdorf Hrvatska
  • Najbolja prilagodba globalne kampanje; projekt „Predstavi svoju ekipu“; klijent adidas
  • Interna komunikacija; projekt „Trojke“

Nagrada Grand PRix, dodjeljuje se već šestu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?

Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.

Kreativni alati za male timove

Kreativnost traži hrabrost, znatiželju i prave alate

Tvrtke oprezno planiraju komunikacijske budžete za 2026.

Rezultati Vox Populi ankete otkrivaju gdje će kompanije ulagati više, a gdje rezati u 2026.