Tri projekta agencije Dialog komunikacije u finalu Grand PRix nagrada
Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.
—
1 min za čitanje
Piše:
Dialog Komunikacije
Na godišnjim Grand PRix nagradama koje dodijeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću, agencija Dialog komunikacije imala je najviše finalista.
Projekti koji su uvršteni u finale po kategorijama:
Poslovni sektor za male i srednje tvrtke; projekt „100 godina NIVEA njege“; klijent Beiersdorf Hrvatska
Najbolja prilagodba globalne kampanje; projekt „Predstavi svoju ekipu“; klijent adidas
Interna komunikacija; projekt „Trojke“
Nagrada Grand PRix, dodjeljuje se već šestu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.
Prijavite se na naš Newsletter!
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Izdvojeno
Tko su Dida Zvonko, Emily Pellegrini i Ante Ilić?
Umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u naš digitalni svakodnevni život, a jedan od najzanimljivijih fenomena jest pojava AI social media profila, virtualnih influencera koji komuniciraju, zabavljaju i educiraju publiku. Proučili smo tri popularna virtualna lika koji pokazuju moć i rizike AI komunikacije.
Koristimo kolačiće kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo na našem mrežnom sjedištu. Odaberite kolačiće koje želite dopustiti da postavimo na vaše računalo. Za više informacija pogledajte našu "Politiku Kolačića" i "Zaštitu privatnosti.
Nužni
Nužni su za funkcioniranje mrežnog sjedišta i ne mogu se isključiti. Uobičajeno se postavljaju kao odgovor radnje Korisnika koje uključuju zahtjev za uslugama, kao što su postavke kolačića, prijava ili ispunjavanje obrazaca.
Izvedbeni
Omogućuju anonimno bilježenje posjeta i izvora prometa, koji dijelovi mrežnog sjedišta su više ili manje posjećeni, kretanje Korisnika po mrežnom sjedištu kako bismo mogli mjeriti i poboljšati učinkovitost mrežnog sjedišta. Ne pohranjuju izravno osobne podatke, ali temelje se na jedinstvenoj identifikaciji preglednika i internetskog uređaja Korisnika.