Hrvatski influenceri zarađuju sve više, ali brine ih negativna percepcija javnosti
Proveli smo istraživanje DIABLOG, najnoviji i najopsežniji pregled domaće industrije kreatora sadržaja
DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, koja će se održati u Zagrebu, u prostoru HUBa385, 10. studenog 2016.
DIABLOG ima ambiciju postati ključna platforma za izmjenu razmišljanja i stavova između blogera, agencija, medija i oglašivača, koji zajedno stvaraju specifičnu tržišnu komunikaciju bez koje je danas nezamislivo kreiranje uspješnih brend kampanja.
Na DIABLOGU će premijerno biti prezentirano prvo hrvatsko istraživanje o blogerima i blogerskoj zajednici s naglaskom na područja lifestyle i gastro, a glavna gošća-predavačica je Doris Steiner, koja dolazi iz jedne od vodećih svjetskih komunikacijskih agencija, Ketchuma. Doris radi s kompanijama kao što su A1, Logitech i Danone i dobitnica je nekolicine prestižnih priznanja, uključujući i PR Young Cannes Lions.
Novosti o konferenciji možete pratiti na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Proveli smo istraživanje DIABLOG, najnoviji i najopsežniji pregled domaće industrije kreatora sadržaja
Analiziramo kako je u 2025. TikTok redefinirao dinamiku digitalnog utjecaja.
Od briefa do reporta: sve što se u influencer marketingu ne vidi, a radi razliku.