Za ABOUT YOU kampanju angažirali smo čak 46 influencera

Najbrže rastuća Europska modna online trgovina ABOUT YOU svoje internacionalno poslovanje odlučila je u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište.

2 min za čitanje
Piše: Andrea Filipović

ABOUT YOU nudi više od 100.000 proizvoda i više od 700 brendova. Kompaniju su 2014. godine osnovali mladi poduzetnici Tarek Müller (31), Sebastian Betz (29) i Hannes Wiese (38), a u samo šest godina tvrtka je postala jedna od najvećih europskih trgovina odjećom s godišnjim prihodom od 742 milijuna eura.

Naš je zadatak unutar velikog lansiranja na hrvatskom tržištu bio postići vidljivost brenda ABOUT YOU kroz suradnju s utjecajnim osobama i medijima, odnosno desegnuti što veći broj potencijalnih korisnika platforme s informacijom o lansiranju ABOUT YOU online trgovine.

Pažljivo isplanirani timing

Kampanja se sastojala od teaser i reveal faze. Tijekom teaser faze ostvarili smo suradnju s čak 46 influencera, koji su imali zadatak objaviti Instagram postove na kojima nose ABOUT YOU majice s različitim  natpisima poput „There is something new ABOUT YOU“ ili „The club is crazy ABOUT YOU“. U kampanji su sudjelovala mnoga poznata lica poput Marijane Batinić, Elle Dvornik, Andree Andrassy, Slavka Sobina i Lane Jurčević.

Na dan lansiranja, medijima smo poslali priopćenje za javnost kojim je otkriveno pokretanje ABOUT YOU online trgovine na hrvatskom tržištu.

U iduća dva tjedna svi influenceri koji su sudjelovali u kampanji odradili su fashion haul na svojim Instagram profilima. Fashion haul sastojao se od osam do deset Instagram story objava u kojima su influenceri pokazali odjeću koju su naručili iz ABOUT YOU uz dijeljenje kodova s popustima za njihove pratitelje.

Jedanaest milijuna pregleda

Ostvarili smo  suradnju s 46 influencera. Potencijalni doseg story objava za fashion haul bio 11.373.021 pregleda. Najbolje rezultate ostvarile su influencerice Jelena Marinović, Marina Karatović Mišura i Ella Dvornik.

Ostvarili smo smo ukupno 26 PR objava s potencijalnim dosegom od 7.681.639 i plasirali jedan ekskluzivni intervju namijenjen B2B publici.

Izdvojeno

Video inspiracija za prekrasnu kožu i maksimalno samopouzdanje

Mlade poduzetnice u NIVEA kampanji pokazale što ih pokreće i kako su uspjele u svijetu poduzetništva.

Savez za zdraviju budućnost

Nestlé for Healthier Kids jedan je od najznačajnijih projekata usmjerenih na doprinos zdravijoj budućnosti djece, koji se na globalnoj razini provodi kroz niz programa koji promiču zdraviji način život

Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.