Za ABOUT YOU kampanju angažirali smo čak 46 influencera

Najbrže rastuća Europska modna online trgovina ABOUT YOU svoje internacionalno poslovanje odlučila je u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište.

2 min za čitanje
Piše: Andrea Filipović

ABOUT YOU nudi više od 100.000 proizvoda i više od 700 brendova. Kompaniju su 2014. godine osnovali mladi poduzetnici Tarek Müller (31), Sebastian Betz (29) i Hannes Wiese (38), a u samo šest godina tvrtka je postala jedna od najvećih europskih trgovina odjećom s godišnjim prihodom od 742 milijuna eura.

Naš je zadatak unutar velikog lansiranja na hrvatskom tržištu bio postići vidljivost brenda ABOUT YOU kroz suradnju s utjecajnim osobama i medijima, odnosno desegnuti što veći broj potencijalnih korisnika platforme s informacijom o lansiranju ABOUT YOU online trgovine.

Pažljivo isplanirani timing

Kampanja se sastojala od teaser i reveal faze. Tijekom teaser faze ostvarili smo suradnju s čak 46 influencera, koji su imali zadatak objaviti Instagram postove na kojima nose ABOUT YOU majice s različitim  natpisima poput „There is something new ABOUT YOU“ ili „The club is crazy ABOUT YOU“. U kampanji su sudjelovala mnoga poznata lica poput Marijane Batinić, Elle Dvornik, Andree Andrassy, Slavka Sobina i Lane Jurčević.

Na dan lansiranja, medijima smo poslali priopćenje za javnost kojim je otkriveno pokretanje ABOUT YOU online trgovine na hrvatskom tržištu.

U iduća dva tjedna svi influenceri koji su sudjelovali u kampanji odradili su fashion haul na svojim Instagram profilima. Fashion haul sastojao se od osam do deset Instagram story objava u kojima su influenceri pokazali odjeću koju su naručili iz ABOUT YOU uz dijeljenje kodova s popustima za njihove pratitelje.

Jedanaest milijuna pregleda

Ostvarili smo  suradnju s 46 influencera. Potencijalni doseg story objava za fashion haul bio 11.373.021 pregleda. Najbolje rezultate ostvarile su influencerice Jelena Marinović, Marina Karatović Mišura i Ella Dvornik. Ostvarili smo ukupno 26 PR objava i plasirali jedan ekskluzivni intervju namijenjen B2B publici.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Regionalnom kampanjom do sjajnih rezultata

Kako smo obilježili 25 godina jedne od najvećih inovacija u kozmetici

Kako spojiti održivost i brend kampanju

Za brend Ecover proveli smo kampanju na društvenim mrežama i pokazali kako je održivosti mjesto i u ormaru.

Uspješno smo lansirali Medijskog Sokrata!

U organizaciji DKMK-a i uz našu komunikacijsku podršku predstavljena je i po prvi put dodijeljena nagrada za doprinos u poticanju medijske pismenosti djece i mladih.