
Četiri primjera koji će vam pomoći u izgradnji učinkovite ESG komunikacijske strategije
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Najbrže rastuća Europska modna online trgovina ABOUT YOU svoje internacionalno poslovanje odlučila je u 2020. godini proširiti i na hrvatsko tržište.
ABOUT YOU nudi više od 100.000 proizvoda i više od 700 brendova. Kompaniju su 2014. godine osnovali mladi poduzetnici Tarek Müller (31), Sebastian Betz (29) i Hannes Wiese (38), a u samo šest godina tvrtka je postala jedna od najvećih europskih trgovina odjećom s godišnjim prihodom od 742 milijuna eura.
Naš je zadatak unutar velikog lansiranja na hrvatskom tržištu bio postići vidljivost brenda ABOUT YOU kroz suradnju s utjecajnim osobama i medijima, odnosno desegnuti što veći broj potencijalnih korisnika platforme s informacijom o lansiranju ABOUT YOU online trgovine.
Pažljivo isplanirani timing
Kampanja se sastojala od teaser i reveal faze. Tijekom teaser faze ostvarili smo suradnju s čak 46 influencera, koji su imali zadatak objaviti Instagram postove na kojima nose ABOUT YOU majice s različitim natpisima poput „There is something new ABOUT YOU“ ili „The club is crazy ABOUT YOU“. U kampanji su sudjelovala mnoga poznata lica poput Marijane Batinić, Elle Dvornik, Andree Andrassy, Slavka Sobina i Lane Jurčević.
Na dan lansiranja, medijima smo poslali priopćenje za javnost kojim je otkriveno pokretanje ABOUT YOU online trgovine na hrvatskom tržištu.
U iduća dva tjedna svi influenceri koji su sudjelovali u kampanji odradili su fashion haul na svojim Instagram profilima. Fashion haul sastojao se od osam do deset Instagram story objava u kojima su influenceri pokazali odjeću koju su naručili iz ABOUT YOU uz dijeljenje kodova s popustima za njihove pratitelje.
Jedanaest milijuna pregleda
Ostvarili smo suradnju s 46 influencera. Potencijalni doseg story objava za fashion haul bio 11.373.021 pregleda. Najbolje rezultate ostvarile su influencerice Jelena Marinović, Marina Karatović Mišura i Ella Dvornik. Ostvarili smo ukupno 26 PR objava i plasirali jedan ekskluzivni intervju namijenjen B2B publici.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što možete naučiti od Unilevera, IKEA-e, Volkswagena i Nestléa
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.